Skocz do zawartości

Zdjęcie

problem z plikami na karcie pamięci

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 tygrysek16012000@wp.pl

tygrysek16012000@wp.pl
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 03 sierpień 2016 - 16:09

Witam ! 

Może zacznę od początku. Wczoraj chciałam posłuchać sobie muzyki na telefonie lecz gdy otworzyłam ją okazało się że tam jest pusto. Sprawdziłam zdjęcia których tez nie było. zresetowałam telefon nic. Weszłam w Moje Pliki i Kartę Pamięci tam zamiast znaleźć normalnie nazwane foldery znalazłam pliki nazwane jakimiś '' chińskimi ?" znakami które rzekomo są puste. Przerzuciłam je na pamięc telefonu mając nadzieje że to karta świruje ale dalej nic . Gdy w nie wchodziłam pisało " nie można znaleźć aplikacji do wykonania tej czynności."

Telefon Samsung Galaxy A3

wersja systemu Android 5.0.2

Jestem w tym temacie zielona. Mam tylko dwa pytania. Czy jest możliwość odzyskania tego ? a jeśli tak to jak ?

z góry dziękuje.

Załączone pliki

• 0

#2 silent

silent
  • Użytkownicy
  • 771 postów

Napisano 03 sierpień 2016 - 22:06

0. każdy zapis na tej karcie może pogłębić problem!!!!

1. karta pamięci -> pc (najlepiej z linuksem) - sprawdź czy system plików nieuszkodzony/napraw/odzyskuj dane (albo się uda, albo nie; jeżeli brak ci wiedzy.doświadczenia, może ktoś w zaufany w otoczeniu?)

2. utrata danych - tak bywa, możesz spróbować sformatować na nowo kartę, ale jeżeli się sypie, to nawet po prawidłowym sformatowaniu może znów zrobić psikusa

3. może warto zainwestować w nową?

• 0

#3 tygrysek16012000@wp.pl

tygrysek16012000@wp.pl
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 04 sierpień 2016 - 11:36

0. każdy zapis na tej karcie może pogłębić problem!!!!

1. karta pamięci -> pc (najlepiej z linuksem) - sprawdź czy system plików nieuszkodzony/napraw/odzyskuj dane (albo się uda, albo nie; jeżeli brak ci wiedzy.doświadczenia, może ktoś w zaufany w otoczeniu?)