

Spowolniony internet w porze nocnej
Rozpoczęty przez Baku0101, 18 cze 2016 00:03
Internet Problem Słaby sygnał Wi-Fi
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 czerwiec 2016 - 00:03
Witam, jestem posiadaczem internetu 50 mb/s. Lecz każdego dnia od dokładnie 23 do 12 godziny następnego dnia zwalnia on do praktycznie 1-2 mb/s. Problem znika gdy jestem podpięty przez kabel do routera, ale nadal przez połączenie Wi-Fi jest mega słaby. Prosze o pomoc

#2
Napisano 20 czerwiec 2016 - 10:58
Proponuje najpierw wyjaśnić sprawę z ISP.
#3
Napisano 20 czerwiec 2016 - 11:42
W tym problem, ze oni nie widza jakichkolwiek spadków wydajności mojego internetu, czy winą może być router. Ten problem mam juz od dłuższego czasu.
#4
Napisano 28 czerwiec 2016 - 10:46
Witam Wszystkich Użytkowników na forum. Jeżeli możesz to napisz jaki router tak w ogóle posiadasz bo być może problem tkwi nie w samym połączeniu ze strony operatora,a Twoim routerze,próbowałeś go zrestartować,przywrócić ustawienia fabryczne?
#5
Napisano 28 czerwiec 2016 - 15:46
Posiadam router Cisco Linksys E900, nigdy go nie resetowałem. Czy ewentualny reset mógłby pomoc?
#6
Napisano 29 czerwiec 2016 - 14:20
Problem rozwiązany, trzeba było ustawić inny tryb sieciowy w zaawansowanych ustawieniach routera. Temat do zamknięcia

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Internet, Problem, Słaby sygnał, Wi-Fi
Różne →
Gry →
stronghold crusader 2 - problemNapisany przez whVist, 03 sty 2019 ![]() |
|
![]() |
||
Internet i Sieci komputerowe →
Bezpieczeństwo →
Jak usunąć zabezpieczenia Norton ConnectSafe?Napisany przez Rafalonzo, 27 lis 2017 ![]() |
|
![]() |
||
Sprzęt (Hardware) →
Komputery przenośne →
Problem z Dell Latitude e6420Napisany przez Dawid02, 09 wrz 2017 ![]() |
|
![]() |
||
Internet i Sieci komputerowe →
Bezpieczeństwo →
Norton ConnectSafe - jak to usunąć ?Napisany przez xxxkowal, 09 sie 2017 ![]() |
|
![]() |
||
Sprzęt (Hardware) →
Procesory, płyty główne i RAMy →
Problem z ramemNapisany przez RavenPL230, 05 sie 2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych