Muszę wykonać relację, której kompletnie nie rozumiem. Czy ktoś tutaj mógłby mi podpowiedzieć co i jak? Będę bardzo wdzięczna
MS OFFICE - Access
#1
Napisano 17 styczeń 2016 - 22:37
#2
Napisano 18 styczeń 2016 - 19:02
No dobrze, ale jakieś szczegóły by się przydały.
#3
Napisano 31 styczeń 2016 - 14:12
Poprawka. Chodzi o typy pól i tworzenie kwerend obliczających.
Preferuję kontakt priv
#4
Napisano 18 marzec 2016 - 09:40
czesć jak chcesz to jest takie bardzo fajny kurs z accessa bodajże tutaj http://itschool.pl/s...-office/access/ sam go robiłem i w sumie jestem dosc zadowolony uznałem ze warto troche w siebie zainwestować polecam ci tez kurs z exela słyszałem ze o wielu fajnych opcjach mozna sie dowiedzieć Sam sie niedługo wybieram
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych