Skocz do zawartości


Zdjęcie

problem z traconymi pakietami


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 amelinioffy

amelinioffy
  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisano 17 styczeń 2016 - 22:32

Witam, otóż mój problem polega na tym że mój internet często traci pakiety, nie zawsze ale praktycznie co wieczór raz na minutę jest skok utraconych pakietów przez pare sekund (dochodzi do 80% traconych).

Jest to strasznie irytujące i próbowałem to naprawić ale na marne, raz był też "fachowiec" żeby to naprawić ale on tylko skonfigurował router od nowa i powiedział że powinno być ok ale nic to nie dało.

Do routera jestem podłączony przewodowo.

internet to multimedia a router tp-link tl-wr841n.

 


  • 0


#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 18 styczeń 2016 - 19:02

Radiówka?


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 amelinioffy

amelinioffy
  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisano 19 styczeń 2016 - 12:52

nie, kablówka


  • 0

#4 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 19 styczeń 2016 - 19:19

Wymieniałeś okablowanie?


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#5 amelinioffy

amelinioffy
  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisano 19 styczeń 2016 - 20:22

Kable były około miesiąc temu zmieniane, a problem występuje od wakacji...

Próbowałem też połączyć się z internetem bezpośrednio kablem (nie przez router) i nic to nie pomogło.


  • 0

#6 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 20 styczeń 2016 - 18:00

Mieszkasz w bloku? Internet osiedlowy? Może sąsiedzi mają tak samo - dopytaj.


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#7 amelinioffy

amelinioffy
  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisano 20 styczeń 2016 - 22:33

Znajomi z miejscowości mają podobne problemy ale u nich tracenie pakietów jest minimalne. Ja trace do 95% dosyć często.


  • 0

#8 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 21 styczeń 2016 - 19:04

Na jakich urządzeniach problem występuje?


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#9 amelinioffy

amelinioffy
  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisano 21 styczeń 2016 - 23:56

A dokładniej o jakie urządzenia może chodzić? Nie rozumiem troche pytania.


  • 0

#10 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 22 styczeń 2016 - 20:32

Komputer, laptop? Wszędzie tak samo?


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#11 amelinioffy

amelinioffy
  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisano 22 styczeń 2016 - 23:58

sprawdzałem i na komputerze i na laptopie, to samo


  • 0

#12 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 23 styczeń 2016 - 11:49

Nie widzę innej możliwości jak problem sprzętowy infrastruktury sieciowej. Tobie pozostaje próba na innym routerze. Jeśli to nie rozwiąże problemu to chyba nic nie będziesz w stanie zrobić. Musisz wtedy męczyć dostawcę aby należycie wywiązywał się z obowiązków. Jako argument podaj właśnie sąsiadów - w czym są lepsi, że mają lepiej świadczoną usługę?


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych