Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wi-Fi problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zieciu

Zieciu
  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisano 14 listopad 2015 - 20:37

Co jakiś czas chociaż, że na innych komputerach, telefonach internet śmiga bez problemu u mnie co jakiś czas albo na ikonce od polaczenia pojawia się wykrzyknik, że jest ograniczony dostęp i nie ma dostępu do internetu lub połączenie pokazuje się normalnie ale internet nie działa, problem jest tylko na moim komputerze jedyne co pomaga ale tylko do momentu jak się znowu rozłączy (a potrafi kilka razy w ciągu minuty) to odłączenie, podłączenie internetu lub reset modemu. Jestem podłączony przez Wi-Fi.


  • 0


#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 15 listopad 2015 - 10:51

Brak najbardziej podstawowych informacji: dostawca Internetu, router, laptop. Od kiedy się to dzieje?


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 Zieciu

Zieciu
  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisano 15 listopad 2015 - 11:57

Dostawca - Multimedia

Router - tp-link tl-wr842nd

Komputer stacjonarny, a nie laptop

Od kiedy to się dzieje - od kilku miesięcy ale na początku zdarzało się to co kilka dni, a tak jak się teraz dzieje to od 3-4 tygodni


  • 0

#4 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 15 listopad 2015 - 18:21

Zdecydowanie polecam połączenie kablem, jeśli to stacjonarka. Problem najprawdopodobniej się wtedy rozwiąże.


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#5 Nikolnet_pl

Nikolnet_pl
  • Użytkownicy
  • 49 postów

Napisano 24 listopad 2015 - 08:43

To prawda,ewentualnie możesz zrobić reinstal karty sieciowej i zobaczysz czy to pomoże,natomiast generlanie połączenie kablem lan będzie zdecydowanie bardziej stabilne niż w przypadku wifi i komputera stacjonarnego.


  • 0

Twój Sklep Komputerowy.


#6 housewell

housewell
  • Użytkownicy
  • 98 postów

Napisano 07 grudzień 2015 - 12:32

Może być też to błąd na linii, dlatego warto zadzwonić pod adres najbliższej centrali i się dowiedzieć czy są jakieś problemy ze stanem sieci.


  • 0

S-NET - kolokacja serwerów w Krakowie, hosting.


#7 marcin-ko

marcin-ko
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 09 grudzień 2015 - 15:38

Jeżeli to wewnętrzna karta sieciowa (PCI) to może warto wymienić ją na nowy model, podłączany przez USB? 


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych