Witam,jestem posiadaczem laptopa firmy lenovo flex 10. Laptop nie sprawiał problemów,aż do momentu czerwca tego roku,gdzie co jakiś czas jeden port 2.0 zaczął przerywać raz pracował przez godzinę raz dłużej.Jak już padł całkiem to zacząłem korzystać z portu 3.0 gdzie było wszystko ok,gdzie nagle ta sama sytuacja po miesiącu. Było to na windows 8,teraz mam 10 i dalej to samo. Na głównej konsoli wszystko włączone i zaaktualizowane w biosie również wszystko jest ok. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Jestem zielony w tych sprawach.Proszę o pomoc,gdyż potrzebuję laptopa do pracy
porty usb przestały działać
Napisano 28 październik 2015 - 18:21
Napisano 28 październik 2015 - 18:55
Napisano 28 październik 2015 - 20:34
wątpie,nigdy nie było żadnego zwarcia,kabel był podłączyony tylko gdy był używany lapek
Napisano 29 październik 2015 - 09:08
To może być wina wadliwej płyty głównej, wtedy mało pozostaje w Twojej gestii. Zainstaluj USBDeview i sprawdź czy widzi port jakieś urządzenia oraz odinstaluj te które były podłączone wcześniej.
S-NET - kolokacja serwerów w Krakowie, hosting.
Napisano 13 listopad 2015 - 13:45
zainstalowałem i dalej nic. Wszystkie inne okna świecą się na zielono,a usb jest szare. Jak to możliwe,że nagle przestały one działać
Napisano 18 listopad 2015 - 13:03
Ustaw plan zasilania na wysoką wydajność. Wyłącz wstrzymanie selektywnego USB w planie zasilania. Może to być jednak wada sprzętowa.
Napisano 24 listopad 2015 - 08:31
Być może jest to wada sprzętowa o której mowa powyżej,natomiast warrto zaktualizować sterowniki pod nowy system Win 10,bo jak dobrze rozumiem to od momentu jego instalacji pojawił się proble z portami USB.
Twój Sklep Komputerowy.
Napisano 07 grudzień 2015 - 12:23
Problem występował też na Windows 8, więc raczej nie jest to wina systemu Windows. Choć ciekawi mnie czy podobny problem byłby np. pod ubuntu.
Napisano 07 grudzień 2015 - 21:20
To problem często powiązany jest z :
- Sterowniki USB 2,0
- Sterowniki do USB 3,0