Problem: Bluescreen ( 0x00000116), nvlddmkm.sys, GeForce 610M
#1
Napisano 27 październik 2015 - 10:02
Niedawno kupiłem laptopa Lenovo G580.
Specyfikacja:
Procesor:Intel Core i7 3612QM 2,10GHz (
Wielkość pamięci RAM:8GB
Rodzaj karty graficznej:Grafika dedykowana
Grafika model:GeForce 610M
Grafika zintegrowana: Intel® Graphixs HD 4000
System operacyjny:Windows 7
Wersja systemu:Windows 7 64bit
Może znaczne tak... Na początku wszystko śmigało podczas gry w LoLa. Postanowiłem przejść z Win 7 na Win 10( czysta ciekawość) i po powrocie spowrotem na 7 zaczęły się problemy. Gdy włączam grę chwilę mogę pograć.. Potem przycinki, 'paski' na ekranie i pojawia się komunikat że "Sterownik ekranu przestał działać, ale odzyskał sprawność" po ponownej próbie wejścia do gry wyskakuje BlueScreen (0x00000116) i nvlddmkm.sys
Czego próbowałem?
-zainstalowałem sterowniki najnowsze, najstarsze (opcja zaawansowane, czysta, sam sterownik), próbowałem zainstalować z/bez programu GeForce Experience, używałem programu NVIDIA Uinstaller do usunięcia "resztek" po sterownikach.
Dodam że kartę widać w Menedżerze Urządzeń, jak klikne prawym na pulpit-> Panel Sterowania NVIDIA i wezme opcję z 3D wyskakuje BlueScreen
W MSI afterburner temperatura w "spoczynku" to około 50°C i widać na wykresach takie spady w dół jakby chwilowo przestawała pracować.
Mam nadzieję, że jakoś potraficie mi pomóc, bo jak karta padła po 2 tygodniach to trochę dziwnie,
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Hubazz_01 :-)
Chciałem jeszcze dodać, że jestem kompletnie zielony :-)
#2
Napisano 27 październik 2015 - 18:15
Kolejne konsekwencje super świetnego upgrade'u. Ja ani przez chwile o tym nie myślałem i ciesze się bezproblemowo działającą Win 7.
Parząc po krokach jakie wykonałeś aż taki zielony nie jesteś - dobrze celujesz.
Odinstaluj wszystkie sterowniki do grafiki.
Następnie wgraj możliwie najnowsze od chipsetu a dopiero potem grafikę.
Zdaj relację czy to pomogło lub cokolwiek zmieniło.
#3
Napisano 28 październik 2015 - 14:49
Ponoć jest to problem globalny i dotyczy kart nvidii z serii 9xxm. Winowajcą są sterowniki nvidii i Windows 10. Zostałbym przy 7/8/8.1 na ten moment. Użyj Driver Booster Cleaner przykładowo.
S-NET - kolokacja serwerów w Krakowie, hosting.
#4
Napisano 28 październik 2015 - 15:47
Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 28 październik 2015 - 18:23
Użyj tego:
http://www.instalki....net_Repair.html
Zrestartuj router do ustawień fabrycznych.
Zainstaluj ponownie sterowniki od sieciówki.
#6
Napisano 29 październik 2015 - 08:00
Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
#7
Napisano 29 październik 2015 - 18:21
Przy połączeniu kablem jest to samo?
#8
Napisano 29 październik 2015 - 18:46
Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych