Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wyświetla mi standardową kartę graficzną VGA :(


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 RaGG

RaGG
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 22 wrzesień 2015 - 13:13

Witam mam problem z laptopem po zainstalowaniu win7-64b wyświetla mi się standardowa karta graficzna VGA nie znam się za bardzo na komputerach i nie wiem o co kaman ale tyle co wiem że nie powinna mi się wyświetlać VGA typ mikroukładu to ATI RADEON XPRESS 200m SERIES szukałem sterowników pod ten mikroukład ale nie mogę ich nigdzie znalezc jak już znalazłem to wyskoczył mi komunikat że nie wykryto obsługiwanego sprzętu amd.

 

informacje o moim laptopie:

 Marka laptopa: Packard Bell EasyNote MX36-026

Procesor: Intel® Celeron® M CPU 1.60 GHz

Ram: 2.00 GB

System operacyjny: Windows 7 professional 64-bity

Karta graficzna: Standardowa karta graficzna VGA

typ mikroukładu: ATI RADEON XPRESS 200m series

 

Pomocy !!!


  • 0


#2 silent

silent
  • Użytkownicy
  • 771 postów

Napisano 22 wrzesień 2015 - 16:16

standardowa karta zapewne pokazuje też swój identyfikator (we właściwościach urzadzenia) - to naprostsza metoda zidentyfikowania producenta karty

znając kartę, szukasz właściwego sterownika


  • 0

#3 MichaL.

MichaL.
  • Użytkownicy
  • 145 postów

Napisano 22 wrzesień 2015 - 16:18

Instalowałeś te sterowniki ?

https://downloadcent...eron-Processors


  • 0

#4 RaGG

RaGG
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 22 wrzesień 2015 - 16:49

MichaL nie instalowałem z tej stronki ponieważ szukałem sterowników pod mikroukład ale spróbuję z tej stronki co mi podałeś tylko który sterownik z tej listy wybrać ?? 


  • 0

#5 MichaL.

MichaL.
  • Użytkownicy
  • 145 postów

Napisano 22 wrzesień 2015 - 17:11

Dla systemu windows 7 64 bity , i najlepiej to oba.


  • 0

#6 RaGG

RaGG
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 22 wrzesień 2015 - 17:23

A więc pobrałem to co kazałeś po zakończeniu instalacji wyskoczył error że laptop nie spełnia wymagań a z resztą próbowałem wszystkie z tej listy co podałeś


  • 0

#7 silent

silent
  • Użytkownicy
  • 771 postów

Napisano 22 wrzesień 2015 - 19:50

a próbowałeś http://www.packardbell.pl i numer seryjny?


  • 0

#8 Ilona

Ilona
  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 28 wrzesień 2015 - 08:49

Rzeczywiście jak czytam to wykorzystałeś wszystkie i mi znane sposoby na taki problem. Jednak najlepiej kogo teraz wezwać do tego problemu lub udaj się do serwisu. Czasem i komputery robią mega numery w cudzysłowiu i w miarę najprostszy problem staje się nie lada wyzwaniem. Może jednak problem tkwi jeszcze gdzie indziej i szkoda czasu i Twoich nerwów.


  • 0

#9 t.luk

t.luk
  • Użytkownicy
  • 331 postów
  • LokalizacjaPolandia

Napisano 28 wrzesień 2015 - 11:56

Ten problem pojawił się nagle czy też był od samego początku? Czy używana była aplikacja w stylu DDU?


  • 0

multi multa sciunt nemo omnia...



Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych