Cześć! Na samym początku zaznaczę, że nie znam się na tych sprawach. Otóż mam problem z internetem, podejrzewam, że tracę pakiety. Internet CZASAMI (zależy od jego humorku, jak u kobiety) mam 10 MB oraz niski ping a czasem 0.27 i po 3k pingu - tak, nie da się grać. Internet to neostrada. Użyłem komendy tracert, podobno dzięki niej można sprawdzić czy pakiety tracę u siebie czy może u dostawcy, jak to wygląda?
Utrata pakietów.
#1
Napisano 25 sierpień 2015 - 18:53
#2
Napisano 25 sierpień 2015 - 21:03
Ewidentnie wina leży po stronie dostawcy internetu, Zadzwoń i zbesztaj
#3
Napisano 26 sierpień 2015 - 13:22
Kabel czy łajfaj? Jeśli to drugi, sprawdź kablem, jeśli nie masz kabla dzwoń o wizytę lub sprawdzenie połączenia.
S-NET - kolokacja serwerów w Krakowie, hosting.
#4
Napisano 26 sierpień 2015 - 17:37
Orange na stronie facebookowej mają formularz pomocy technicznej. Opisz problem i poproś o wizytę serwisantów aby pomogli wykryć problem. Nie koniecznie musi to być wina dostawcy.
#5
Napisano 27 sierpień 2015 - 16:23
Kabel czy łajfaj? Jeśli to drugi, sprawdź kablem, jeśli nie masz kabla dzwoń o wizytę lub sprawdzenie połączenia.
Kabel od routera idzie do takiego urzadzenia ktore wysyla sygnal do drugiego takiego urzadzenia od ktorego idzie kabel do mojego kompa
#6
Napisano 27 sierpień 2015 - 20:29
Najczęściej niestety jest to wina Orange/TP.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych