Skocz do zawartości


Zdjęcie

Gwarancja w Notebookach Gamingowych MSI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 MSI Team

MSI Team
  • Użytkownicy
  • 104 postów
  • LokalizacjaBielany Wrocławskie

Napisano 11 maj 2015 - 09:08

Gwarancja w Notebookach Gamingowych MSI

W miarę często trafiają do nas zapytania o serwis NB w Polsce, w związku z czym przygotowaliśmy krótkie podsumowanie odnośnie serwisowania i napraw Gwarancyjnych w Polsce:

gwara.jpg

Notebooki MSI są objęte 2 letnia gwarancją door to door na terenie całej Polski. Istnieję również możliwość przedłużenia okresu trwania tej gwarancji do 3 lat. W tym celu należy zakupić rozszerzenie gwarancji (u autoryzowanego dealera MSI) i laptop musi zostać zarejestrowany w przeciągu 3 miesięcy od daty zakupu. Przewodnik po tym jak takiej rejestracji dokonać znajduję się pod tym adresem: http://www.msi.com/p...anty-extension/

W wypadku używania laptopa za granicą, obowiązuję 1 roczna gwarancja world-wide, realizowana w najbliższym serwisie MSI.

Gwarancją objęty jest cały laptop poza baterią, na którą obowiązuje gwarancja roczna.

Czas obowiązywania gwarancji liczony jest od momentu nabycia komputera (na podstawie faktury/paragonu wystawionego przez sprzedawcę)

Jeżeli chodzi o upgradowanie laptopa pod kątem dołożenia/wymiany dysków twardych oraz zmiana kości pamięci RAM nie powodują utraty gwarancji (wyjątek stanowi seria GS, w których dostęp do slotów pamięci jest utrudniony. W tych modelach MSI nie zaleca indywidualnego montażu modułów pamięci)
 


  • 1



Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych