Skocz do zawartości


Zdjęcie

Komputer stacjonarny 1-2mb, laptop 12mb internetu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 sadly.what

sadly.what
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 10 maj 2015 - 17:19

Witam,
tak jak w tytule problem dotyczy prędkości internetu, która na laptopie jest normalna, ale już na komputerze bardzo ograniczona, za bardzo.
 
Ostatnio zamieściłem na innym forum prośbę o pomoc i znalazł się użytkownik, pan Michał, który pomógł oczyścić komputer za pomocą logów OTL i FRST, pomógł zabezpieczyć router, oraz zmienić ustawienia DNS za co mu bardzo dziękuję.Niestety problem z internetem się ostał czego dowodem są skany prędkości internetu, tutaj kilka:
http://www.speedtest.pl/test/108576815 stacjonarny - rekord, nic nie było uruchomione oprócz chrome'a
 
 
 
Praca na komputerze przez to jest bardzo utrudniona, zwłaszcza, że problem dotyczy jedynie downloadu - upload jest taki, jaki był zawsze. Ja w sprawach komputera jestem zielony, dlatego powołuję się na forumowiczów.
 
Komputer czyściłem od wirusów Avastem, 360 Total Securitem, AdwCleanerem, Windows Defenderem i ESET Online Scannerem.
W tym ostatnim znajdywało najwięcej wirusów, które na szczęście udało się usunąć pozostałymi (łącznie 24h skanowania komputera).
 
Wszystkie rzeczy na komputerze - programy, gry - znajdują się na dysku przenośnym. Na dysku twardym znajdują się jedynie dwa - Google Chrome, oraz Skype. Pousuwałem wszystkie zbędne pliki, tj. zdjęcia i tego podobne rzeczy przesyłane przez skype, oraz pliki utworzone mniejwięcej od połowy maja (około 20stego problem się pojawił). Jak odłączyłem ten przenośny, uruchomiłem ponownie komputer, nic się nie zmieniło.
Uruchamiałem go na trybie awaryjnym - bez zmian.
 
Router to FunBox, umowa do 20mb od Orange/Neostrady(?).
System to Windows 8.1 Pro
Router jest połączony przez kabel do komputera.
 
Chciałbym obejść się bez formata, dlatego mi tak zależy na Waszej pomocy.
 
Pomógłby ktoś?

  • 0


#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 10 maj 2015 - 18:09

W trybie awaryjnym z siecią jest to samo?


  • 1
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 sadly.what

sadly.what
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 10 maj 2015 - 18:38

Tak, w trybie awaryjnym jest to samo.


  • 0

#4 MilkaS

MilkaS
  • Użytkownicy
  • 128 postów

Napisano 10 maj 2015 - 23:59

Czy ostatnimi logami, jakie pokazałeś Panu Michałowi, a które on uznał za OK są te logi?:

http://wklej.org/id/1703298/

http://wklej.org/id/1703297/

 

Jeśli tak, to Pan Michał ich z pewnością nawet nie oglądał, bo NIE są OK.

 

Pokaż nowe logi z FRST, gdyż te są z 04-05-2015.


  • 1

#5 sadly.what

sadly.what
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 11 maj 2015 - 12:50

 

  • 0

#6 MilkaS

MilkaS
  • Użytkownicy
  • 128 postów

Napisano 11 maj 2015 - 18:25

Wrzuć plik C:\ProgramData\- na virustotal i pokaż wynik, o ile skanery coś znajdą.

 

Otwórz Notatnik i wklej tekst:

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-1579443720-15311041-2064195934-1001\...\Policies\Explorer: [NoLowDiskSpaceChecks] 1
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  No File
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
S1 BAPIDRV; system32\DRIVERS\BAPIDRV64.sys [X]
Task: {5F0CF0CC-EC03-4CDE-85FE-FF77A99D84D7} - \{2C8DB12B-CB1F-4E50-B8A9-3232D21B45E7} No Task File <==== ATTENTION
Task: {74DD2DC8-6A99-499F-9071-E8962DC0DD23} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\runappraiser => C:\Windows\system32\GWX\GWXConfigManager.exe [2015-03-24] (Microsoft Corporation)
Task: {95C90849-E42B-4B4E-BC8A-157819D14D17} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent => C:\Windows\system32\GWX\GWXConfigManager.exe [2015-03-24] (Microsoft Corporation)
Task: {D8D5B667-E377-4D00-9B61-F5016AF1FB8B} - System32\Tasks\KMSAutoNet => C:\ProgramData\KMSAutoS\KMSAuto Net.exe [2014-08-11] (MSfree Inc.)
Task: {F5E9F73A-EF90-4C88-B5D2-9004796A5F72} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig => C:\Windows\system32\GWX\GWXConfigManager.exe [2015-03-24] (Microsoft Corporation)
Task: {FB047D2A-335B-4A58-9E57-217E11B9FE5F} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess => C:\Windows\system32\GWX\GWX.exe [2015-03-24] (Microsoft Corporation)
AlternateDataStreams: C:\Users\ewa\OneDrive:ms-properties
AlternateDataStreams: C:\Users\Sadly\OneDrive:ms-properties
AlternateDataStreams: C:\Users\Sadly\SkyDrive:ms-properties
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Hamachi2Svc => ""="Service"
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Optimize Start Menu Cache Files-S-1-5-21-1579443720-15311041-2064195934-1001
Reg: reg delete "HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2" /f
Hosts:
EmptyTemp:

Plik nazwij fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij Fix.
Będzie restart i raport.

 

Pobierz AdwCleaner. Scanuj i Czyść. Pokaż log z usuwania.

 

Pobierz Autoruns i w zakładce Logon odhacz wpisy:

H:\pobrane PROGRAMY\Hamachi\hamachi-2-ui.exe [3978600 2015-03-30] (LogMeIn Inc.)
[DAEMON Tools Lite] => H:\zainstalowane PROGRAMY\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe [3696912 2014-03-04] (Disc Soft Ltd)
[f.lux] => C:\Users\Sadly\AppData\Local\FluxSoftware\Flux\flux.exe [1017224 2013-10-24] (Flux Software LLC)
C:\Users\Sadly\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\PowerReg Scheduler V3.exe [2015-02-23] (Leader Technologies)

Pobierz program Complete Internet Repair i użyj zaznaczając wszystkie opcje.

 

Zresetuj komputer i zresetuj router.


  • 1

#7 sadly.what

sadly.what
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 11 maj 2015 - 19:41

1. Nie mogę znaleźć folderu "ProgramData".

http://screenshu.com...m/qw/360st4.jpg

 

2. Wykonane.

http://wklej.org/id/1708983/ fixlog.txt

 

3. Wykonane.

http://wklej.org/id/1708985/ AdwCleaner[S1].txt

 

4. Wykonane.

Odhaczyłem.

 

5. Wykonane.

+ Router i system zresetowane.

 

Niestety nie ma poprawy. ):

http://www.speedtest.pl/test/108750759


  • 0

#8 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 11 maj 2015 - 21:33

Nie miałem bliższego stosunku z FunBoxem. Może jakimś dziwnym trafem masz ustawione w nim ograniczenie transferu dla komputera, o ile coś takiego tam można ustawić.


  • 1
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#9 sadly.what

sadly.what
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 13 maj 2015 - 11:54

Szukałem, szukałem, nic niestety nie znalazłem. Na komputerze również, wszystko jest prawidłowo ustawione. Przywracałem router do fabrycznych ustawień, nic nie pomogło.

 

Dołączam skan.

rli676.jpg


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych