Skocz do zawartości


Zdjęcie

Blue Screen

Blue Screen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adamelox

Adamelox
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 07 kwiecień 2015 - 16:35

Witam.

Chciałbym wam przedstawić pewien problem. Mianowicie pojawiłają się blue screen i spowolnił komputer podczas włączania.

System legal - win 7 Home Premium 64bit SP1. Umieszczam screen z programu BlueScreenView oraz specyfikacje komputera,które pochodzą z programu EVEREST Home Edition

Będę wdzięczny za pomoc gdyż martwi mnie ta sytuacja.

Załączone pliki

  • Załączony plik  1.jpg   188,15 KB   0 Ilość pobrań
  • Załączony plik  3.jpg   81,43 KB   1 Ilość pobrań

  • 0


#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 07 kwiecień 2015 - 17:04

HDaudBus.sys sygeruje, że problem jest ze sterownikiem dźwięku. Spróbuj go zaktualizować do najnowszej wersji.


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 Adamelox

Adamelox
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 07 kwiecień 2015 - 17:06

Może wiesz czym najlepiej zaktualizować ? Jakiego programu mam użyć ? :)


  • 0

#4 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 08 kwiecień 2015 - 09:34

Żadnego. Wejdź na stronę producenta płyty głównej (lub laptopa jeśli to... laptop), odszukaj swój model i pobierz najnowszy.


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#5 Adamelox

Adamelox
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 08 kwiecień 2015 - 15:31

Tak,to jest laptop

EVEREST Home Edition w polu płyta główna pokazuje,że jest ona nieznana. Jak inaczej mogę sprawdzić ??


  • 0

#6 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 08 kwiecień 2015 - 17:09

Jeszcze raz.
Wejdź na stronę producenta płyty głównej (lub laptopa jeśli to... laptop), odszukaj swój model i pobierz najnowszy.


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Blue Screen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych