Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trzecia naprawa Aspire Switch 10 i co dalej?

gwarancja acer aspire problem naprawa

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kinio

kinio
  • Użytkownicy
  • 37 postów

Napisano 21 luty 2015 - 13:07

Cześć!

 

Po długiej przerwie wracam, oczywiście z problemem ;)

Kupiłem końcem stycznia małe, lekkie urządzonko z myślą o wygodnym przeglądaniu neta i magazynie danych, które przy tym będzie maksymalnie mobilne - wybór padł dość szybko na Aspire Switch 10 + 500 GB.

 

Sprzęt od początku posiadał wady: rozłączanie klawiatury, szwankujący dotyk i obrót ekranu, kłopoty z baterią...

Serwis w Czechach wymienił płytę główną, a urządzenie wróciło do mnie źle skalibrowane (sick !), bo podpięcie do zasilacza kończyło się szybko komunikatem o pełnym naładowaniu.

 

Dlatego też druga naprawa polegała na aktualizacji BIOSa. No i super, ale szereg początkowych usterek pozostał w kompletnym składzie. Jest tego cała litania: diodka przycisku zasilania, klawiatura/dysk ( w ogóle stacja), dotyk, obrót, gniazdo słuchawek...

Po ostatnim powrocie nie daje mi też spokoju wysokie użycie procesora, CZĘSTO do 100% z czerwoną obwolutą w menedżerze. RAM podobnie, ale bez czerwieni. Aż cisną się brzydkie słowa.

 

Miesiąc mija a ja nadal jakby bez sprzętu.

Chciałbym ten szmelc wymienić na nowy, najchętniej w ogóle coś innego z podobnej półki; jakikolwiek netbook.

Jest to możliwe? Ktoś ma doświadczenia z serwisami?

 

Przy okazji: nie polecam urządzeń 2 w 1.

Co do samej firmy wstrzymam się, ponieważ coś robią, a przynajmniej trudno odmówić im prób...

 

Pozdrowienia!
Łukasz


  • 0




Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gwarancja, acer, aspire, problem, naprawa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych