Jump to content

Photo

Jak się nauczyć informatyki?

szkoła studia kurs

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Camaieu89

Camaieu89
  • Użytkownicy
  • 1 posts

Posted 11 February 2015 - 08:55

Witam,

Piszę w sprawie nie do końca związanej z informatyką… no może po części… ;) A że nie wiem, od czego zacząć wiec powiem od razu wprost – chciałabym się przekwalifikować i związać swoją przyszłość z informatyką. ;)

Problem polega na tym, że nie do końca jestem pewna w jaki sposób najlepiej się do tego zabrać.

Póki co ukończyłam studia na politechnice, ale kierunek kompletnie niezwiązany z komputerami tj. inżynierię sanitarną. Pracuję od 2 lat w zawodzie, ale im dłużej w nim tkwie, tym bardziej jestem pewna, że to nie jest to, co chcę robić przez przez całe życie – męczy mnie ta praca, nie przynosi satysfakcji, a zarobki są marne. Perspektyw na przyszłość nie mam też najlepszych… anyway, po głębokich przemyśleniach (serio, myślałam na ten temat chyba ze 3 miesiace) stwierdziłam, zamiast płakać, że mi się nie podoba, muszę coś zmienić i padło na programowanie. Nie jest to widzimisię tylko przemyśłana decyzja, podkreślam. Sądzę, że to jest to, w czym mogłabym się odnaleźć. Mieliśmy na pierwszym roku studiów programowanie w Delfi i szło mi to bardzo dobrze. Ogólnie jestem dobra (mam nadzieję, że nie zostanę posądzona o brak skromności) w przedmiotach wymagających logicznego myślenia – mata, fiza, mechanika itd. Wymyślanie algorytmów też szło mi całkiem nieźle. Wiec okej – padło na tę nieszczęsną informatykę ;) stąd decyzja -> STUDIA ZAOCZNE.