Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki system CRM ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

#21 karpik

karpik
  • Użytkownicy
  • 228 postów

Napisano 17 wrzesień 2015 - 08:41

Jeżeli chodzi o branżę ubezpieczeniową to sprawdźcie sobie jeszcze CHester CRM, czyli ten tutaj: http://www.chestercrm.pl/

Posiada wszystkie niezbędne funkcjonalności do obsługi klientów ubezpieczeniowych: sprzedaż, zdjęcia, kalendarz, rejestracja i sprawdzanie statusu szkód i panel klienta. Co ważne jest przyjazny urządzeniom mobilnym. Ma to znaczenie, bo taki likwidator szkód pracuje przede wszystkim w terenie.


  • 0


#22 kriczu

kriczu
  • Użytkownicy
  • 95 postów

Napisano 22 wrzesień 2015 - 14:51

Proszę - http://bms.krakow.pl...anie-produktow/

Porównanie poszczególnych wersji Berberis. Czy na pewno CRM? Oceńcie czy nie potrzebujecie rozszerzonej wersji - macie tam dokładnie określone jakie funkcje mają poszczególne wersje i co dokładnie dają.


  • 0

#23 Koputerix

Koputerix
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 29 wrzesień 2015 - 18:25

Witaj ja pozwolę sobie Ci pomóc. Chcę Ci polecić świetny program, który działa w hostingu i na własnym serwerze.Zajrzyj nas stronęhttp://www.chromecrm.com/crm/ Dzięki temu programowi relacje Twoje z kontrahentami będą łatwiejsze. Powodzenia.


  • 0

#24 przemek77

przemek77
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 21 październik 2015 - 08:52

Dla firm chcących samodzielnie dostosować sobie system polecam oprogramowanie Profesal. System składa się z dwóch części: wersji desktopowej dobrej do prowadzenia sprzedaży i serwisu w siedzibie firmy oraz wersji mobilnej dla pracy w terenie. Adres strony producenta: www.profesal.pl

Ciekawym podejściem jest możliwość integracji z centralami telefonicznymi Slican, Epson, Platan


  • 0

#25 Karuzel2001

Karuzel2001
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 26 październik 2015 - 10:55

Ja bym polecił system enova365.


  • 0

#26 Lorym

Lorym
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 26 październik 2015 - 22:56

Dokłądnie podaj jakieś szczegóły, czego oczekujesz od tego CRM'a, do czego on będzie Ci służył ? W jakiej branży funkcjonujesz - ma to wielkie znaczenie ;)


  • 0

#27 Olek112

Olek112
  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisano 27 październik 2015 - 11:44

Witaj generalnie jest wiel opcji. Ostatnio spotkałem się z bardzo przydatną stroną http://finka.plZnajdziesz tam odpowiedni program , którego szukasz. Ja skorzystałem i nie narzekam . Maja bardzo szeroką ofertą. Także zapoznaj się. Powodzenia.


  • 0

#28 kacpers1976

kacpers1976
  • Użytkownicy
  • 6 postów

Napisano 22 grudzień 2015 - 19:58

Jeśli nie znasz sie na tym za bardzo, to mogę polecić firmę, z której moja firma korzystała http://www.chromecrm.com Firma wprowadziła u nas system CRM bardzo szybko i sprawnie i jak do tej pory po sześciu miesiącach użytkowania wszystko działa bez zarzutu. Zyskaliśmy kontrolę nad naszymi pracownikami i jest to duże ułatwienie, które opanowało problem wychodzenia przed czasem i spóźnień.


  • 0

#29 Albin89

Albin89
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 15 lipiec 2016 - 23:01

Na pewno najlepiej wybierać systemy hostowane z dostępem przez przeglądarkę (ułatwienie obsługi IT i zarządzania). Przede wszystkim najważniejsza jest optymalizacja i dopasowanie CRM-a do własnych potrzeb. Dlatego najlepsze są systemy dedykowane albo te, które są najbardziej elastyczne.  Na chipie pojawił się artykuł http://www.chip.pl/n...ala-w-praktyce/ o tym, jak zmiana CRM-a na nowy, lepiej dedykowany wpłynęło na poprawę działania firmy, przede wszystkim przez ułatwienie kontaktu między pracownikami. Pisali właśnie o systemach hostowanych, jako najlepszych dla firm z oddalonymi od siebie filiami.


  • 0

#30 Nowakania

Nowakania
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 27 październik 2016 - 10:22

Polecam program Vtiger. Jest łatwy i szybki w obsłudze. Znalazłam artykuł u jednym z jego modułów, ale warto się zaznajomić raczej z cała resztą. http://program-crm.p...modul-kalendarz


  • 0

#31 bellagio

bellagio
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 28 listopad 2016 - 00:26

Witaj ja pozwolę sobie Ci pomóc. Chcę Ci polecić świetny program, który działa w hostingu i na własnym serwerze.Zajrzyj nas stronęhttp://www.chromecrm.com/crm/ Dzięki temu programowi relacje Twoje z kontrahentami będą łatwiejsze. Powodzenia.

Mogę się podpisać pod tą wypowiedzią. Również mam w firmie ChromeCrm i z tego co mi wiadomo, to jest stosunkowo popularny system w Polsce, więc kwestia integracji systemów między przedsiębiorstwami nie będzie jakąś przeszkodą. Przede wszystkim świetnie ChromeCrm wypada w kwesti ceny do jakości, oraz dodatkowych usług jak hostowanie systemu na własnym serwerze, więc naprawdę warto rozważyć ich usługi


  • 0

#32 CarolusCarp

CarolusCarp
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 02 styczeń 2017 - 19:26

Hej, 

Szukam dobrego i intuicyjnego systemu CRM. Ktoś pomoże? Jaki polecicie?

 

Pytanie brzmi, czy zależy Ci na CRM jako osobnej aplikacji, czy programu do całościowego zarządzania firmą. CRM zajmie się tylko Twoimi klientami i kontaktami, jeśli jest rozwiązaniem typu stand alone. Program całościowy, taki jak np. Odeela, ma CRM jako moduł, a poza tym zajmuje się się również marketingiem, magazynowaniem, dostawaniami, zarządzaniem pracownikami itd.


  • 0

#33 uxele

uxele
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 16 styczeń 2017 - 15:42

Pytanie brzmi, czy zależy Ci na CRM jako osobnej aplikacji, czy programu do całościowego zarządzania firmą. CRM zajmie się tylko Twoimi klientami i kontaktami, jeśli jest rozwiązaniem typu stand alone. Program całościowy, taki jak np. Odeela, ma CRM jako moduł, a poza tym zajmuje się się również marketingiem, magazynowaniem, dostawaniami, zarządzaniem pracownikami itd.

 

To bardzo słuszna uwaga. Jeśli chodzi o system pozwalający na usprawnienie działań firmy w wielu obszarach, to jako przykład podać mogę system Aura Business. Natomiast jeśli ktoś poszukuje prostego systemu CRM, to polecam system Synergius CRM.


  • 0

#34 kriczu

kriczu
  • Użytkownicy
  • 95 postów

Napisano 18 styczeń 2017 - 07:47

Dobre systemy mają różne wersje - w zależności od potrzeb firmy. Wiele zależy od danego przypadku.

Macie np. system Berberis i opcją Minima za darmo - na jedno stanowisko. Ale ta sama apka ma również inne opcje - na wiele stanowisk i z zaawansowanymi funkcjami. Nie każdy potrzebuje od razu opcji np. magazynowych co nie? W wielu firmach wystarczy sama opcja zarządzania kontrahentami, nawet bez opcji z wystawianiem faktur. A przy zaawansowanych wersjach macie już w zasadzie wszystko co może być niezbędne, łączenie ze współpracą z innymi systemami ERP.


  • 0

#35 Laleczka

Laleczka
  • Użytkownicy
  • 30 postów

Napisano 23 styczeń 2017 - 18:53

Ale wy działacie dokładnie na jakiejś wersji? Bo jak rozumiem nie na tej minimalnej? Ok, widzę na stronie konkretne porównanie różnych wersji oprogramowania, ale gdzie są stawki dla poszczególnych? Można to sprawdzić online?


  • 0

#36 kriczu

kriczu
  • Użytkownicy
  • 95 postów

Napisano 24 styczeń 2017 - 07:48

U nas to już Composita, ale my faktycznie wykorzystujemy wszystkie funkcje programu. Nie ma co ładować się w zaawansowane wersje w sytuacji, kiedy nie macie pewności, że je na bank wykorzystacie. Tych funkcji jest mnóstwo, niektóre są przydatne w wyjątkowych przypadkach. Jeśli nie macie magazynu, serwisu, to wystarczy jedna z niższych wersji, może nawet jednostanowiskowa?


  • 0

#37 Laleczka

Laleczka
  • Użytkownicy
  • 30 postów

Napisano 25 styczeń 2017 - 18:31

Zastanawiamy się właśnie nad wersją oprogramowania, bo jednostanowiske odpadają, u nas jest zbyt wiele osób, które działają na poszczególnych etapach całej produkcji/sprzedaży/obsługi klienta. Bliżej jesteśmy raczej tych najwyższych wersji, ale z drugiej stronyy widzę tam opcje, których na pewno byśmy nie wykorzystali. Orientujesz się czy jest opcja ich wyłączenia na zasadzie takiej, że zmniejszy to nam koszty?


  • 0

#38 kriczu

kriczu
  • Użytkownicy
  • 95 postów

Napisano 26 styczeń 2017 - 07:32

Najlepiej po prostu kontaktować się z BMS, tym producentem. Opiszcie czego oczekujecie. Przy wielu funkcjach możecie sobie nawet nie zdawać sprawy, że realnie je u siebie wykorzystacie. Też nie o wszystkim wiedzieliśmy. Zresztą jak wejdziesz na stronę, to po poszczególnych funkcjach masz tam przewodniki. Wszystkiego to ci nie powie, ale jest dosyć praktycznie opisane. Pamiętaj również o weBell. Wiedzieliśmy info o tym na stronie?


  • 0

#39 klemon

klemon
  • Użytkownicy
  • 2 postów
  • LokalizacjaŁeba

Napisano 23 marzec 2017 - 15:22

Warto zainwestować w system, który łączy w sobie rozwiązanie crm razem z innymi funkcjami przydatnymi w zarządzaniu firmą. Program oferowany  http://innbusiness.pl/ umożliwia stworzenie bazy danych klientów i zarządzanie nią, a ponadto działania związane z fakturowaniem, zarządzanie czasem pracy, a także obieg dokumentów i komunikację między pracownikami. System dopasowywany jest indywidualnie do firmy i zawiera tylko potrzebne elementy. Ułatwia to pracę z programem i skraca czas na naukę wszystkich funkcji.


  • 0

#40 bridgon

bridgon
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 03 kwiecień 2017 - 13:45

A może lepiej od razu spojrzeć całościowo na przedsiębiorstwo i wdrożyć dobry system ERP (dobry, czyli coś klasy Teta ERP: http://www.unit4.com/pl/produkty/erp )? Z tego co widzę świetnie zastąpi nie tylko CRM, ale także i inne oprogramowania, które zwyczajowo funkcjonują w przedsiębiorstwie. No i można tam sporo pozmieniać, by rozwiązanie było dobrze dopasowane do firmy. Do tego wszystkie inne dane będą gromadzone w jednej bazie, a generowanie raportów oraz podejmowanie decyzji będzie dzięki temu ułatwione.


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych