Hej,
Szukam dobrego i intuicyjnego systemu CRM. Ktoś pomoże? Jaki polecicie?
Napisano 10 luty 2015 - 00:52
Hej,
Szukam dobrego i intuicyjnego systemu CRM. Ktoś pomoże? Jaki polecicie?
Napisano 10 luty 2015 - 21:24
Podaj więcej szczegółów. Jakie masz oczekiwania?
Napisano 11 luty 2015 - 00:21
Szukam systemu mocno rozwiniętego z możliwością dodawania nowych modułów. Co sądzicie o takim systemie http://www.sente.pl/...e/sprzedaz-crm/ ? Myślę ,że spełni moje wymagania.
Napisano 11 luty 2015 - 09:23
Dobry system ERP robi firma Sente http://www.sente.pl/system-sente/ , możesz zobaczyć też Asseco https://www.assecobs...eci-softlab-erp . Oba są dobre lecz firmy Sente jest bardziej intuicyjny.
Napisano 11 luty 2015 - 16:04
Jeżeli szukasz rozwiniętego i elastycznego systemu, który można rozbudowywać o kolejne moduły, sprawdź też bs4 ultra - http://bs4.pl/pl
Napisano 16 luty 2015 - 13:42
Ja jestem bardzo zadowolony z BizIn. W bardzo intuicyjny sposób pozwala na zbieranie i analizowanie informacji o klientach. Ja tam mam wszystko - kontahentów i adresatów korespondencji którą wysyłamy z firmy i pocztę wychodzącą. Do tego sa wszystkie potrzebne informacje - historia zakupów, przedaży i płatności, do tego można każdemu klientowi dodać jakąś notatkę. Bardzo wygodne rozwiązanie bo nie zawsze pamięta się o wszystkich kwestiach związanych z klientem
Napisano 04 marzec 2015 - 17:13
Nad indywidualnym rozwiązaniem się nie zastanawiałeś? Wtedy nie będziesz miał nadmiarowości w funkcjach.
Napisano 14 marzec 2015 - 01:13
Mega polecam ci Limdesk. Jeśli masz małą firmę tym lepiej bo załapiesz się na bezpłatną wersję(dwa adresy) https://pl.limdesk.com/cennik .Łatwy w obsłudze a rozbudowany jak Fresh.
Napisano 17 marzec 2015 - 12:22
Praktycznie wszystkie oprogramowania się dośc intuicyjne, ale nie to powinno byc wytyczną podczas wyboru systemu. Przede wszystkim powinieneś określić czego dokładnie potrzeba i jakie sa oczekiwania wobec systemu. wdrożenie takiego oprogramowania, nie jest kwestją kilku minut, a złozonym procesem, które musi zostać odpowiednio przeprowadzone, a z pewnością odpowiedzialnie. W zależności od rodzaju przedsiębiorstwa, ilości obsługiwanych klientów oraz stanowisk, na których będzie się pracowac z systemem, polecone oprogramowanie będzie inne. Także trzeba konkretów o zastosowaniu - czy potrzebna wersja podstawowa jako baza danych itp, czy jednak zapotrzebowanie jest na róznorodne procesy analityczne. Polecam zapoznać się z artykułami edukacyjnymi, które może pomogą nieco w analizie i poszukiwaniu systemu odpowiedniego do przedsiębiorstwa: http://www.crm7.pl/c...ku-y-edukacyjne
Napisano 23 marzec 2015 - 11:18
Dziwię się, że jeszcze nikt tutaj nie wspomniał o systemie http://www.baseline.pl/
Jego zaletą jest to, że działa w "chmurze" oraz można go indywidualnie dostosować do wymagań firmy. Co ciekawe, można z niego wybrać tylko takie funkcjonalności na których najbardziej nam zależy.
Do ciekawszych funkcjo można zaliczyć:
- centralna baza klientów, lead'ów sprzedażowych,
- pełna historia działań z klientami,
- imprtowanie kontrahentów z bazy gus;
- dostęp mobilny
- elektroniczne oferty, zamówienia, kontrola postępów wykonania/dostarczenia usługi lub produktu.
I dziesiątki innych przydatnych rzeczy.
Można przy jego pomocy wdrożyć również elektroniczny obieg dokumentów.
no i git
Napisano 26 maj 2015 - 16:03
OK. Kilka nazw mam. Co jeszcze aktualnego dla testów? Szukamy pod działalność interaktywną, może nawet cały ERM.
Nie mamy konkretnego budżetu - pewnie ten będzie zależał od tego, jakie wrażenie zrobi na nas dana aplikacja.
Propozycje? Jakieś dobre aplikacje, przetestowane?
Napisano 27 maj 2015 - 20:31
Napisano 28 maj 2015 - 17:33
A jakoś tak w dużym skrócie - czym to się różni od konkurencji? Podaj mi proszę jakieś konkretne parametry, rozwiązania, którymi to przewyższa konkurentów? Jestem zainteresowany czymś konkretnym.
Napisano 27 lipiec 2015 - 16:07
Nie było wcześniej okazji. Intuicyjnością. W tym budżecie żaden inny program raczej nie da ci takiej ilości funkcjonalności - to akurat łatwo porównać, bo przy pakietach masz dokładnie opisane jakie mają możliwości. A uważam, że zawsze jedyne obiektywne porównanie, to po prostu odpalenie dema systemu i samodzielna ocena funkcj jakie posiada program - żadna inna metoda tej obiektywnej oceny po prostu nie da.
Napisano 28 lipiec 2015 - 14:47
Ale się zebrałeś z odpowiedzią...
My już od 3 tygodni mamy ten system wdrożony u siebie. Myliśmy w siedzibie BMS na pokazie możliwości programu.
Później jeszcze testowaliśmy dwa inne dema i tak wyszło z tego, że Berberis jest najsolidniejszy.
Jakąś tam sugestię zawsze nam dałeś -)
Napisano 29 lipiec 2015 - 21:09
Napisano 30 lipiec 2015 - 14:39
Composita - nie testowaliśmy innych programów, po prostu sporo czytaliśmy, a sama aplikacja przyznam, że powaliła nas ilością funkcji, zorganizowaniem całości. Przede wszystkim po wdrożeniu widzimy, że zaczyna to wszystko wybierać odpowiednich kształtów, tzn. w końcu to zarządzanie jakoś przyzwoicie wygląda. Wcześniej jednak mieliśmy problemy nawet z podstawowymi funkcjami.
Napisano 02 sierpień 2015 - 11:54
Jeśli chcesz połączyć CRM z ERP to polecam oprogramowanie enova365. Jest to system klasy ERP, który można rozbudować o indywidualne rozwiązania. Jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji to zapraszam do kontaktu. Możemy się umówić na prezentację w Twoim biurze lub połączyć się zdalnie i pokazać jak program enova365 działa. [oczywiście prezentacja do niczego nie zobowiązuje i nic nie kosztuje].
Kontakt:
tel.: 698-06-06-66
mail: enova@comacom.pl
Przydatne linki:
http://www.enova.pl - strona producenta
http://www.comacom.pl - strona autoryzowanego partnera enova365
Biegam bo lubię.
Napisano 05 sierpień 2015 - 14:32
Mamy już wdrożony Berberis - ERP z modułem CRM, czytajcie proszę chociaż ostatnie posty.
Zresztą na tle innych programów, które testowaliśmy zdecydowanie najlepiej wypadło właśnie Berberis - głównie chodzi o intuicyjność i funkcjonalność.
Dziwne jest dla mnie, że oprogramowanie na tym poziomie nie posiada tak absolutnych podstaw jak właśnie intucyjność.
Napisano 10 sierpień 2015 - 23:13
To zależy w zasadzie czego potrzebujemy. Systemy CRM różnią się między sobą, oferują sporo rozmaitych funkcji, mniej lub bardziej przydatnych w danym przedsiębiorstwie, ale jest to na pewno rozwiązanie, które warto wdrożyć, gdyż ułatwia zarządzanie relacjami z klientami (przede wszystkim, ale nie tylko). Wiele tego typu narzędzi ma wersje testowe (najczęściej jest to okres 30-dniowy), tak więc można w praktyce zobaczyć co i jak oraz przetestować konkretne funkcjonalności. Tutaj chociażby można przeczytać co nieco na temat systemów CRM - tego czym są, do czego służą, co oferują, kiedy się przydają: https://minicrm.pl/b...poczatkujacych/.
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych