Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki system CRM ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

#1 luki125

luki125
  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisano 10 luty 2015 - 00:52

Hej, 

Szukam dobrego i intuicyjnego systemu CRM. Ktoś pomoże? Jaki polecicie?


  • 0


#2 malowowny

malowowny
  • Użytkownicy
  • 25 postów

Napisano 10 luty 2015 - 21:24

Podaj więcej szczegółów. Jakie masz oczekiwania?


  • 0

#3 luki125

luki125
  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisano 11 luty 2015 - 00:21

Szukam systemu mocno rozwiniętego z możliwością dodawania nowych modułów. Co sądzicie o takim systemie http://www.sente.pl/...e/sprzedaz-crm/ ? Myślę ,że spełni moje wymagania.


  • 0

#4 malowowny

malowowny
  • Użytkownicy
  • 25 postów

Napisano 11 luty 2015 - 09:23

Dobry system ERP robi firma Sente http://www.sente.pl/system-sente/ , możesz zobaczyć też Asseco https://www.assecobs...eci-softlab-erp . Oba są dobre lecz firmy Sente jest bardziej intuicyjny.


  • 0

#5 joannna11

joannna11
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 11 luty 2015 - 16:04

Jeżeli szukasz rozwiniętego i elastycznego systemu, który można rozbudowywać o kolejne moduły, sprawdź też bs4 ultra - http://bs4.pl/pl


  • 0

#6 umacias

umacias
  • Użytkownicy
  • 70 postów

Napisano 16 luty 2015 - 13:42

Ja jestem bardzo zadowolony z BizIn. W bardzo intuicyjny sposób pozwala na zbieranie i analizowanie informacji o klientach. Ja tam mam wszystko - kontahentów i adresatów korespondencji którą wysyłamy z firmy i pocztę wychodzącą. Do tego sa wszystkie potrzebne informacje - historia zakupów, przedaży i płatności, do tego można każdemu klientowi dodać jakąś notatkę. Bardzo wygodne rozwiązanie bo nie zawsze pamięta się o wszystkich kwestiach związanych z klientem :)


  • 0

#7 Tutekk

Tutekk
  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • LokalizacjaLubliniec

Napisano 04 marzec 2015 - 17:13

Nad indywidualnym rozwiązaniem się nie zastanawiałeś? Wtedy nie będziesz miał nadmiarowości w funkcjach.


  • 0

#8 TomekAtomek

TomekAtomek
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 14 marzec 2015 - 01:13

Mega polecam ci Limdesk. Jeśli masz małą firmę tym lepiej bo załapiesz się na bezpłatną wersję(dwa adresy) https://pl.limdesk.com/cennik .Łatwy w obsłudze a rozbudowany jak Fresh.


  • 0

#9 aleksandraS

aleksandraS
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 17 marzec 2015 - 12:22

Praktycznie wszystkie oprogramowania się dośc intuicyjne, ale nie to powinno byc wytyczną podczas wyboru systemu. Przede wszystkim powinieneś określić czego dokładnie potrzeba i jakie sa oczekiwania wobec systemu. wdrożenie takiego oprogramowania, nie jest kwestją kilku minut, a złozonym procesem, które musi zostać odpowiednio przeprowadzone, a z pewnością odpowiedzialnie. W zależności od rodzaju przedsiębiorstwa, ilości obsługiwanych klientów oraz stanowisk, na których będzie się pracowac z systemem, polecone oprogramowanie będzie inne. Także trzeba konkretów o zastosowaniu - czy potrzebna wersja podstawowa jako baza danych itp, czy jednak zapotrzebowanie jest na róznorodne procesy analityczne. Polecam zapoznać się z artykułami edukacyjnymi, które może pomogą nieco w analizie i poszukiwaniu systemu odpowiedniego do przedsiębiorstwa: http://www.crm7.pl/c...ku-y-edukacyjne


  • 0

#10 monki

monki
  • Użytkownicy
  • 164 postów

Napisano 23 marzec 2015 - 11:18

Dziwię się, że jeszcze nikt tutaj nie wspomniał o systemie http://www.baseline.pl/

Jego zaletą jest to, że działa w "chmurze" oraz można go indywidualnie dostosować do wymagań firmy. Co ciekawe, można z niego wybrać tylko takie funkcjonalności na których najbardziej nam zależy.

Do ciekawszych funkcjo można zaliczyć:

- centralna baza klientów, lead'ów sprzedażowych,

- pełna historia działań z klientami,

- imprtowanie kontrahentów z bazy gus;

- dostęp mobilny

- elektroniczne oferty, zamówienia, kontrola postępów wykonania/dostarczenia usługi lub produktu.

I dziesiątki innych przydatnych rzeczy.

Można przy jego pomocy wdrożyć również elektroniczny obieg dokumentów.


  • 0

no i git


#11 kriczu

kriczu
  • Użytkownicy
  • 95 postów

Napisano 26 maj 2015 - 16:03

OK. Kilka nazw mam. Co jeszcze aktualnego dla testów? Szukamy pod działalność interaktywną, może nawet cały ERM.

Nie mamy konkretnego budżetu - pewnie ten będzie zależał od tego, jakie wrażenie zrobi na nas dana aplikacja.

Propozycje? Jakieś dobre aplikacje, przetestowane?


  • 0

#12 Laleczka

Laleczka
  • Użytkownicy
  • 30 postów

Napisano 27 maj 2015 - 20:31

Raczej chodziło ci o ERP. Poważnie CRM ci nie wystarczy? U nas mam Berbis, wersja dedykowana, z rozwiązaniami dopasowanymi pod nas.
Mieliśmy zewnętrznego wdrożeniowca, ale testy zaczynaliśmy od wersji Minima. Jak dla mnie ten systemik za takie same pieniądze daje dużo więcej niż konkurencja.
Ale to porównaj samodzielnie - trzeba trochę nad tym posiedzieć.

  • 0

#13 kriczu

kriczu
  • Użytkownicy
  • 95 postów

Napisano 28 maj 2015 - 17:33

A jakoś tak w dużym skrócie - czym to się różni od konkurencji? Podaj mi proszę jakieś konkretne parametry, rozwiązania, którymi to przewyższa konkurentów? Jestem zainteresowany czymś konkretnym.


  • 0

#14 Laleczka

Laleczka
  • Użytkownicy
  • 30 postów

Napisano 27 lipiec 2015 - 16:07

Nie było wcześniej okazji. Intuicyjnością. W tym budżecie żaden inny program raczej nie da ci takiej ilości funkcjonalności - to akurat łatwo porównać, bo przy pakietach masz dokładnie opisane jakie mają możliwości. A uważam, że zawsze jedyne obiektywne porównanie, to po prostu odpalenie dema systemu i samodzielna ocena funkcj jakie posiada program - żadna inna metoda tej obiektywnej oceny po prostu nie da. 


  • 0

#15 kriczu

kriczu
  • Użytkownicy
  • 95 postów

Napisano 28 lipiec 2015 - 14:47

Ale się zebrałeś z odpowiedzią...

My już od 3 tygodni mamy ten system wdrożony u siebie. Myliśmy w siedzibie BMS na pokazie możliwości programu.

Później jeszcze testowaliśmy dwa inne dema i tak wyszło z tego, że Berberis jest najsolidniejszy.

Jakąś tam sugestię zawsze nam dałeś ;-)


  • 0

#16 Laleczka

Laleczka
  • Użytkownicy
  • 30 postów

Napisano 29 lipiec 2015 - 21:09

Nie było wcześniej okazji zerknięcia na to. A jaką dokładnie wersję programu macie i co testowaliście?
Jakieś inne systemy? Tak czy siak uważam, że to był dobry wybór - na pewno się nie zawiedziecie.

  • 0

#17 kriczu

kriczu
  • Użytkownicy
  • 95 postów

Napisano 30 lipiec 2015 - 14:39

Composita - nie testowaliśmy innych programów, po prostu sporo czytaliśmy, a sama aplikacja przyznam, że powaliła nas ilością funkcji, zorganizowaniem całości. Przede wszystkim po wdrożeniu widzimy, że zaczyna to wszystko wybierać odpowiednich kształtów, tzn. w końcu to zarządzanie jakoś przyzwoicie wygląda. Wcześniej jednak mieliśmy problemy nawet z podstawowymi funkcjami.


  • 0

#18 comacom

comacom
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 02 sierpień 2015 - 11:54

Jeśli chcesz połączyć CRM z ERP to polecam oprogramowanie enova365. Jest to system klasy ERP, który można rozbudować o indywidualne rozwiązania. Jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji to zapraszam do kontaktu. Możemy się umówić na prezentację w Twoim biurze lub połączyć się zdalnie i pokazać jak program enova365 działa. [oczywiście prezentacja do niczego nie zobowiązuje i nic nie kosztuje]. 

 

 

Kontakt:

tel.: 698-06-06-66

mail: enova@comacom.pl

 

Przydatne linki:

http://www.enova.pl - strona producenta
http://www.comacom.pl - strona autoryzowanego partnera enova365


  • 0

Biegam bo lubię.


#19 kriczu

kriczu
  • Użytkownicy
  • 95 postów

Napisano 05 sierpień 2015 - 14:32

Mamy już wdrożony Berberis - ERP z modułem CRM, czytajcie proszę chociaż ostatnie posty.

Zresztą na tle innych programów, które testowaliśmy zdecydowanie najlepiej wypadło właśnie Berberis - głównie chodzi o intuicyjność i funkcjonalność.

Dziwne jest dla mnie, że oprogramowanie na tym poziomie nie posiada tak absolutnych podstaw jak właśnie intucyjność.


  • 0

#20 PRACA

PRACA
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 10 sierpień 2015 - 23:13

To zależy w zasadzie czego potrzebujemy. Systemy CRM różnią się między sobą, oferują sporo rozmaitych funkcji, mniej lub bardziej przydatnych w danym przedsiębiorstwie, ale jest to na pewno rozwiązanie, które warto wdrożyć, gdyż ułatwia zarządzanie relacjami z klientami (przede wszystkim, ale nie tylko). Wiele tego typu narzędzi ma wersje testowe (najczęściej jest to okres 30-dniowy), tak więc można w praktyce zobaczyć co i jak oraz przetestować konkretne funkcjonalności. Tutaj chociażby można przeczytać co nieco na temat systemów CRM - tego czym są, do czego służą, co oferują, kiedy się przydają: https://minicrm.pl/b...poczatkujacych/.


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych