Skocz do zawartości


Zdjęcie

Serwis z iSpota


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 blancza

blancza
  • Użytkownicy
  • 12 postów

Napisano 08 luty 2015 - 21:41

Słuchajcie, czy ktoś z Was korzystał z serwisu iSpota? Kupiłam Maca, ale chyba mam jakieś problemy w monitorem, albo jakiś kabel nie styka. Czy ktos wie jak to u nich wygląda? MacBook nówka sztuka, chyba dostałam jakiś wadliwy model. Wymieniają bez problemu/naprawiają?


  • 0


#2 Rostra

Rostra
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 24 luty 2015 - 16:38

Ja korzystałam bodajze w grudniu, jak mi coś z iphonem sie stało. Bardzo syzbko uporali się z usterką, byłam nawet zaskoczona, bo zazwyczaj w weilu formach to trwa długo. Dali mi też sprzet zastępczy. Takze spokojnie sie do nich zgłoś.


  • 0

#3 blancza

blancza
  • Użytkownicy
  • 12 postów

Napisano 26 luty 2015 - 21:12

Rostra, dzięki! Jest dokładnie tak jak mówisz. Poszłam w ciemno oddać Maca, ale jak się okazało niepotrzebnie się obawiałam. I tak jak myślałam - wada była fabryczna. Dostałam nowy sprzęt - tylko śmiga. Widzę, że jeśli coś się rzeczywiście zepsuje też nie muszę się zastanawiać..


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych