Słuchajcie, czy ktoś z Was korzystał z serwisu iSpota? Kupiłam Maca, ale chyba mam jakieś problemy w monitorem, albo jakiś kabel nie styka. Czy ktos wie jak to u nich wygląda? MacBook nówka sztuka, chyba dostałam jakiś wadliwy model. Wymieniają bez problemu/naprawiają?
Serwis z iSpota
#1
Napisano 08 luty 2015 - 21:41
#2
Napisano 24 luty 2015 - 16:38
Ja korzystałam bodajze w grudniu, jak mi coś z iphonem sie stało. Bardzo syzbko uporali się z usterką, byłam nawet zaskoczona, bo zazwyczaj w weilu formach to trwa długo. Dali mi też sprzet zastępczy. Takze spokojnie sie do nich zgłoś.
#3
Napisano 26 luty 2015 - 21:12
Rostra, dzięki! Jest dokładnie tak jak mówisz. Poszłam w ciemno oddać Maca, ale jak się okazało niepotrzebnie się obawiałam. I tak jak myślałam - wada była fabryczna. Dostałam nowy sprzęt - tylko śmiga. Widzę, że jeśli coś się rzeczywiście zepsuje też nie muszę się zastanawiać..
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych