Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z dyskiem twardym

dysk twardy pomocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kisielinfo

Kisielinfo
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 16 listopad 2014 - 19:56

Witam!

Mój problem z dyskiem twardym polega na tym, że kiedy mój stary dysk się zużył postanowiłem go wymienić na nowy. Dokonałem zakupu takowego dysku(ma to samo wejście)przy zakupie pomagał mi znajomy informatyk lecz z braku czasu nie mogl pomoc mi w zaaplikowaniu go do lapka. Więc włożyłem nowy włączyłem kompa podzieliłem na pratycje wszystko fajnie,fajnie, wyłączyłem kompa, włączyłem ponownie i bum blue screen i tak juz za kazdym razem... Po jakichs 10-15min pracy jest blue screen, dodam, że ten nowy dysk jest troche cieńszy od starego o jakies 2-3 mm czy to może być przyczyną ?help!


  • 0


#2 Kisielinfo

Kisielinfo
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 17 listopad 2014 - 09:39

Dodam jeszcze, że wczoraj komputer działał około 5 godzin (Ooo :D) nawet grałem sobie w gre, po skonczeniu grania-blue screen :/


  • 0

#3 webski

webski
  • Użytkownicy
  • 32 postów

Napisano 17 listopad 2014 - 10:36

Możliwe, że system po prostu źle się zainstalował. Być może nie utorzył 100mb partycji dla plików systemowych i dlatego wywala Ci bluescreena.

Inną przyczyną faktycznie może być złe podpięcie dysku. Skonsultuj się raczej z kimś, kto się na tym zna, ewentualnie otwórz laptop i wrzuć jakieś zdjęcia tego jak podpiąłeś dysk.


  • 1

#4 Kisielinfo

Kisielinfo
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 17 listopad 2014 - 17:37

A jeżeli system nie zainstalował 100mb partycji dla plikow systemowych to co trzeba zrobic ?;] Podłączony jest na pewno dobrze :D


  • 0

#5 webski

webski
  • Użytkownicy
  • 32 postów

Napisano 20 listopad 2014 - 11:20

Najlepiej chyba sformatować jeszcze raz i utworzyć taką partycję. ;) Ewentualnie zobacz tutaj, powinno Ci pomóc: http://windows.micro...C=windows-vista

To jest akurat do Visty, ale myślę, że w innych systemach jest analogicznie, nigdy się tym nie bawiłem.


  • 0

#6 MilkaS

MilkaS
  • Użytkownicy
  • 128 postów

Napisano 22 listopad 2014 - 19:29

Musisz podać informacje o bluescreenie. Bez tego nie wiadomo co wywołuje błąd.


  • 0



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dysk, twardy, pomocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych