Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z internetem

internet wi-fi kabel pomocy youtube

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 michalak214

michalak214
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 14 wrzesień 2014 - 19:42

Witam

Mam pewien problem, mam zakupiony internet z Multi Media Polska. Mianowicie chodzi oto że prędkość mojego internetu powinna wynosić 12mb/s jednak poniższe zdjęcia pokazują co się dzieje podczas korzystania z internetu poprzez wifi oraz kablowo do rutera. Dzwoniąc do multimedii dostałem informację o tym że to nie ich wina.

Dodatkowe inforamcje:

-model rutera Pentagram P6362

Pierwszy link to wynik testu kabel podłączony do rutera http://zapodaj.net/2...8a9e9e.bmp.html

Drugi to wynik testu wifi http://zapodaj.net/4...9b5568.bmp.html

Z góry dzięki za pomoc :)


  • 0


#2 silent

silent
  • Użytkownicy
  • 771 postów

Napisano 14 wrzesień 2014 - 19:58

:) po wi-fi masz szybciej niż po skrętce!

sprawdź ponownie, ale może wybierz inny serwer do testów. a najlepiej wykonaj kilka testów z różnymi serwerami. I przed rozpoczęciem testów pozamykaj aplikacje używające sieci.


  • 0

#3 michalak214

michalak214
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 14 wrzesień 2014 - 20:55

:) po wi-fi masz szybciej niż po skrętce!

sprawdź ponownie, ale może wybierz inny serwer do testów. a najlepiej wykonaj kilka testów z różnymi serwerami. I przed rozpoczęciem testów pozamykaj aplikacje używające sieci.

programy zostały wyłączone a na innych serwerach to samo


  • 0

#4 silent

silent
  • Użytkownicy
  • 771 postów

Napisano 16 wrzesień 2014 - 19:07

konfiguracja routera?


  • 0

#5 lasky7

lasky7
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 20 wrzesień 2014 - 06:42

Witam

Mam pewien problem, mam zakupiony internet z Multi Media Polska. Mianowicie chodzi oto że prędkość mojego internetu powinna wynosić 12mb/s jednak poniższe zdjęcia pokazują co się dzieje podczas korzystania z internetu poprzez wifi oraz kablowo do rutera. Dzwoniąc do multimedii dostałem informację o tym że to nie ich wina.

Dodatkowe inforamcje:

-model rutera Pentagram P6362

Pierwszy link to wynik testu kabel podłączony do rutera http://zapodaj.net/2...8a9e9e.bmp.html

Drugi to wynik testu wifi http://zapodaj.net/4...9b5568.bmp.html

Z góry dzięki za pomoc :)

Jeżeli jesteś pewien, że wina nie leży po Twojej stronie i już wszelkie możliwości sprawdzenia sprzętu wykonałeś nie odpuszczaj dostawcy internetu. Oni często bronią się tego typu odpowiedziami. Ze mną było podobnie. Tak długo wierciłam dziurę, że wreszcie poprawili jakość. 


  • 0



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: internet, wi-fi, kabel, pomocy, youtube

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych