Skocz do zawartości


Zdjęcie

Komunikat "Ograniczony dostęp do internetu"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Revaur

Revaur
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 03 sierpień 2014 - 15:01

Witam,

Posiadam w domu router TL-WR740N, korzystamy z niego w sumie w 3 osoby na 3 różnych komputerach, problem tkwi w tym, że na moim laptopie Lenovo G780 (Windows 8.1 PRO oryginalny) bardzo często wyskakuje "Ograniczony dostęp do internetu" wtedy muszę zresetować połączenie i spowrotem wraca internet.
Problem jest straszny, potrafi powtarzać się co 10 minut, a czasem ustać na 10 godzin. 
Bardzo dziwna sprawa.
 
 
Gdy włączałem Troubleshoot problems, wyskakuje coś takiego:
IMwrP0o.png
 
 
Poniżej przedstawiam pełną konfigurację routera.
 
 
 
m4IcXW7.png
 
 
 
y1EYCVX.png
 
 
 
UMNyhQa.png
 
 
 
7vcQyoB.png
 
 
 
ywMkk7U.png
 
 
 
Osobiście próbowałem chyba wszystkiego, ja już kompletnie nie wiem o co chodzi, sterowniki również zaktualizowane w komputerze do karty sieciowej Broadcom 802.11n
 
JOnaRnV.png
 
 
Proszę bardzo o pomoc!

 


  • 0



Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych