Skocz do zawartości


Zdjęcie

Gubiące się połączenie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaciejR

MaciejR
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 14 maj 2014 - 21:00

Witam,
Od pewnego czasu borykam się z uporczywym problemem, mianowicie co jakiś czas (od 15 minut do pół godziny)tracę na laptopie i telefonie połączenie z internetem. Nie wiem czym jest to spowodowane, więc postanowiłem zapytać tutaj z nadzieją że ktoś będzie znał źródło tego problemu. Gdy wchodzę w panel sterowania, centrum sieci i udostępniania, połącz z siecią, widzę coś takiego (screen dołączę do tematu). Jeżeli ktoś się orientuje z czego wynika ten problem, proszę o pomoc.
Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam.

Załączone pliki


  • 0


#2 aneta-milecka

aneta-milecka
  • Użytkownicy
  • 2 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 19 maj 2014 - 16:22

przyłączam się do pytania, u mnie z kolei na kompie widać połączenie a niestety nie ma transmisji dopiero po kilkuktornym resecie połączenia zaczyna działać
  • 0

#3 Hused1986

Hused1986
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 20 maj 2014 - 15:14

Jeśli macie podłączone modemy to częstym rozwiązaniem jest w ustawieniach administracyjnych odznaczyć opcję do kabli usb coś w stylu "wyłącz dla oszczędzania energii". Natomiast jeśli nie to proponuję sprawdzić ja jakimś pożyczonym sprzęcie czy dzieje się tak samo. Jeśli nie to modem. Jeśli nie to albo system coś miesza albo hostingodawca. :)

Użytkownik Kamillo edytował ten post 20 maj 2014 - 17:46
Nie cytuj poprzedników, na dole masz szybką odpowiedź

  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych