Jump to content


Photo

Czy w kierunku informatycznym jest dużo matematyki?


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 hubertw1

hubertw1
  • Użytkownicy
  • 2 posts

Posted 04 March 2014 - 23:36

Witam. Jestem uczniem 2 gimnazjum i bardzo się zastanawiam nad technikum informatycznym. Najbardziej boję się matematyki, ponieważ nie jestem zbyt dobry z niej. W kierunku informatyczny jest dużo trudnej matematyki? Jaka dokładnie jest?
Drugim moim pytaniem jest dotyczące specjalizacji. Na jakie warto zwrócić uwagę? Po jakiej jest pewna praca i w miarę dobry zaroby zarobek? (myślę o przyszłości) :D
Dziękuję :)
  • 0


#2 danbar

danbar
  • Użytkownicy
  • 8 posts

Posted 05 March 2014 - 10:40

Fajnie, że już teraz myślisz o dalszej nauce, to jest plus. Do końca gimnazjum masz jeszcze trochę czasu więc jesli myślisz poważnie o przyszłości to przysiadł bym na Twoim miejscu i nadrobił materiał z matmy bo w technikum na pewno będzie trudniej. Matma to liczby, wzory i ogólnie konkret, tam nie musisz lać wody jak na humanistycznych kierunkach(mój przypadek) i liczyć, że ktoś dobrze zinterpretuje to, co przed chwilą zaprezentowałeś, matma to konkretny wynik/jedno rozwiązanie i to mi się w niej zawsze podobało. Odnośnie specjalizacji to myślę, że musisz się zastanowić co chcesz konkretnie robić i wtedy wybrać odpowiednią specjalizację, nie ma sensu żebyś na siłę się czegoś uczył, nie na tym kierunku, informatyka to swego rodzaju pasja/smykałka moim zdaniem. Co do pracy, to chyba sam wiesz jak jest, wystarczy przejżeć statystyki, popytać znajomych. Teraz z pracą ciężko, musisz mieć plecy, bardzo duże umiejętności i więdzę albo wyróżniać się czymś :)
  • 0

#3 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 posts
  • LokalizacjaPasieka

Posted 05 March 2014 - 16:55

Matma to liczby, wzory i ogólnie konkret


Właśnie, że im bardziej zaawansowana matematyka, tym mniej w niej liczb ;).