Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki serwer pod sklep interetowy?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 resa

resa
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 17 luty 2014 - 22:23

Witajcie. Niestety nie znam się na tych serwerach dedykowanych, wirtualnych i tak dalej. Chce tylko żeby sklep funkcjonował i chciałabym też mieć jakąś pomoc techniczną, w razie problemów z konfiguracją, obsługą, awariami technicznymi. Może mi ktoś wyjaśnić czy dobry będzie taki serwer link czy może jeszcze jakiś inny?
  • 0


#2 mw_1975

mw_1975
  • Użytkownicy
  • 2535 postów

Napisano 18 luty 2014 - 22:52

VPS to o tyle dobre rozwiązanie, że dość wydajne. To jakby kawałek dużego serwera, wydzielony za pomocą odpowiedniego systemu operacyjnego. Osobiście proponuje taki myk. Poszukaj rankingu najpopularniejszych hostingów i wybierz tan z dobrymi ocenami, który ma dużo klientów.
  • 0
AMD Phenom II 955
Pentagram Karakorum HP-120 AlCu + Arctic Cooling AF1225L
4 GB DDR3 1600 MHz
Było Asus Radeon HD 6950 DCU II, jest XFX 7850 z AC Mono - czego się nie robi dla tej ciszy!
SilentiumPC Deus G1 600W

#3 GośćPCF23

GośćPCF23
  • Użytkownicy
  • 2 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 24 luty 2014 - 10:27

Serwery VPS są często wykorzystywane przez sklepy, ale niekoniecznie taki serwer będzie konieczny na samym początku działalności. Więcej na temat rodzajów hostingu można znaleźć tutaj: link W razie potrzeby możemy doradzić dobre rozwiązanie.

Użytkownik Kamillo edytował ten post 04 marzec 2014 - 18:26
Reklama, SPAM, usunięto link

  • 0
Podpis niezgodny z regulaminem forum /Kamillo

#4 aga2013

aga2013
  • Użytkownicy
  • 6 postów

Napisano 25 luty 2014 - 10:19

Ja ma sklep [ WYMODEROWANO - MW_1975] i posiadam zwykły serwer w nazwie w zupełności wystrcza
  • 0
Dozwolone jest użycie tylko jednego linku w sygnaturze - MW_1975

#5 Hostingo

Hostingo
  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • LokalizacjaSilesia

Napisano 03 marzec 2014 - 13:05