Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ogladanie filmów z komputera w TV

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kruszon

kruszon
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 16 grudzień 2013 - 14:05

Witam!
Nie wiem czy dobrze trafiłem z działem:) Ale mam nadzieje że pomożecie:)
Chodzi mi o to jaki kabel musiałbym kupić,żeby móć ogładać filmy z kompa na tv?Czytałem dużo na necie o jakiś kablach hdmi czy vga ale kompletnie nie czaje o co kaman ; / jestem w tym totalnie zielony ; />porobiłem zdjęcia i mam nadzieję źe doradzicie jaki powinien to być kabel.Prosiłbym też wrazie co o wytłumaczenie jeszcze czy oprócz podłanczania takiego kabla coś trzeba instalowac na kompie czy ustawiać w tv? Bardzo Dziękuję za pomoc:)
Pozdrawiam:)

Załączone pliki

• 0

#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 16 grudzień 2013 - 16:52

W Twoim wypadku takie coś jest możliwe, ale niestety kosztowne. Potrzebny ci będzie konwerter vga > hdmi, a to koszt w okolicach 150 zł. Dodatkowo przewód HDMI (kabel vga podejrzewam, że masz) w granicach 20 złotych za trzy metry.
Nie wiem jednak czy oglądanie filmów z komputera ma sens. Twoja karta graficzne ma zapewne bardzo ograniczone możliwości wyboru rozdzielczości i prawie na pewno nie ma Full HD. Podaj jaki to model karty graficznej.
  • 1
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 michuok

michuok
  • Użytkownicy
  • 20 postów

Napisano 16 grudzień 2013 - 20:09

Napisz lepiej jaką masz kartę graficzną, bo według mnie jest to prosta sprawa..

Jakie znowu konwertery... ?? jak mozna przejściówkę z DVI na HDMI za 5 zł na allegro...

http://allegro.pl/ad...3728224252.html