Uszkodzony dysk ADATA 1TB, a odesłanie na gwarancje
#1
Napisano 14 grudzień 2013 - 15:58
Mam fakturę na niego i chciałbym zgłosić go na gwarancję. Nie wiem tylko jak. Na dysk mam jeszcze ponad rok (wg. producenta mam 3 lata od daty zakupu).
Proszę o pomoc, bo nie wiem, gdzie się zgłosić, a to była ponad rok temu dość droga zabawka(około 400 zł).
#2
Napisano 14 grudzień 2013 - 18:31
Sprawdź czy sam sklep nie znajduje się w okolicy, może go przenieśli.
Najlepiej wejdź na stronę sklepu i tam zobacz informacje dotyczące gwarancji.
Do tego wyślij info, czy uszkodzony dysk możesz przesłać do sklepu gdzie kupiłeś czy musisz wysyłać do serwisu ADATA.
#3
Napisano 14 grudzień 2013 - 19:51
Co do sklepu, to był prywatny sklepik i serwis komputerowy, zrobiłem rozpoznanie, według znajomego, sklep "zwinął się" pod koniec 2012 roku, a według drugiego kolegi, podobna informacja.
Po wpisaniu nazwy z faktury, nie ma w google takiej strony. Sklep nie istnieje już. Mam nadzieję, że da się to jakoś załatwić przez ADATA
Jak to zrobić? Z tego, co widzę, adata ma tylko stronę po angielsku, jest jakiś serwis w Polsce? Jak go wysłać na gwarancję?
Bardzo dziękuję za odpowiedź!
#4
Napisano 14 grudzień 2013 - 20:48
I tam uzupełnij wszystkie dane i podaj opis problemu.
#5
Napisano 14 grudzień 2013 - 21:00
Co dokładnie znaczy RMA?
Na wikipedii jest opisane w ciężki do zrozumienia sposób i tylko po angielsku.
Nigdy nie byłem w takiej sytuacji, dlatego mam tyle pytań, na pewno zapamiętam wszystko i zastosuję w życiu.
#6
Napisano 14 grudzień 2013 - 23:11
ABC Data jest dystrybutorem i do nich można oddać sprzęt na gwarancje. Zadzwoń albo napisz i się spytaj, może jakoś pomogą.
RMA - jest to wysłanie sprzętu na gwarancje do serwisu, otrzymasz też numer RMA, gdzie będziesz mógł śledzić drogę towaru.
#7
Napisano 14 grudzień 2013 - 23:35
Proponuję nie zamykać tego tematu, napiszę, czy udało się rozwiązać problem. Pozdrawiam!
#8
Napisano 07 styczeń 2014 - 21:09
#9
Napisano 07 styczeń 2014 - 22:58
#10
Napisano 08 styczeń 2014 - 16:48
#11
Napisano 08 styczeń 2014 - 22:46
W sensie, że nie może go odczytać, czyli? Błąd? Pokaż SMART tego dysku: Poradnik: Odczytanie SMART dysku twardegotak adata 1TB hd710. komp wyswietlai go jako dysk lokalny lecz nie może go odczytać. kupiony w maju ubiegłego roku. sporadycznie używany a mial byc taki nieśmiertelny.
Bo równo od ostatniego postu ślad po nim zaginął...dlaczego nie doczekam odpowiedzi użytkownik Kacper P. z wpisow wynika ze będzie oddawał na gwarancji.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych