Rozwiązany: Blue Screen 0x00000116 podczas grania
#1
Napisano 28 listopad 2013 - 23:02
Mam z tą kartą różne problemy wcześniej dostawałem komunikat o tym, że sterownik ekranu przestał działać, ale odzyskał sprawność. Jak to mineło to pojawiło się właśnie to.
http://img21.otofotk...blad-1.png.html - informacje na temat tego blue screena
Komp:
---------------------------------------------------)
win7 x64 rozdzielczość 1360x768
---------------------------------------------------)
ram- 4gb
---------------------------------------------------)
procesor- intel pentium g2020 2,9Hhz dwu rdzeniowy
---------------------------------------------------)
karta- graficzna Radeon hd 7770 VER OC
---------------------------------------------------)
Płyta główna - b75-p45
---------------------------------------------------)
zasilacz- 600w chieftec
---------------------------------------------------)
dysk- st3320418as ata device 300gb
---------------------------------------------------)
Karta jest na gwarancji jednak nie posiadam paragonu kupiłem tą kartę w sklepie internetowym chyba bez tego nie przyjmą reklamacji.
#2
Napisano 29 listopad 2013 - 13:24
Zainstaluj najnowszy sterownik + DirectX.
Problem występuje tylko w grach? Sprawdź kartę na innym komputerze.
Sprawdź czy na karcie nie ma spuchniętych kondensatorów + sprawdź temperaturę karty programem HWMonitor.
#3
Napisano 29 listopad 2013 - 18:35
#5
Napisano 30 listopad 2013 - 13:05
#6
Napisano 30 listopad 2013 - 14:17
#7
Napisano 05 grudzień 2013 - 14:22
#8
Napisano 05 grudzień 2013 - 23:19
#9
Napisano 06 grudzień 2013 - 15:28
Zaktualizowałem bios programem od msi live update 5 i sterowniki do płyty głównej najnowsze. Jak będę cały czas sprawdzać ale ten błąd nie wyskakuje na tyle często żeby sprawdzić to od razu, ale jest on uciążliwy. Oczywiście w raz ze sterownikami do grafy.
i jeszcze to http://en.swoopshare... screen&lang=en
#10
Napisano 10 grudzień 2013 - 18:55
Zrób najlepiej reinstalacje sterownika karty, tylko zainstaluj stabilną wersje (nie Beta) oraz później zainstaluj DirectX.
Jak nie pomoże to sprawdź pamięć RAM Memtestem.
Najpierw skanujesz jedną kość, a później drugą. Jeśli masz więcej niż jedną kość.
Wyłącz komputer, odłącz od zasilania, odkręć boczną ściankę obudowy, dotknij grzejnika i wyjmij jedną kość RAM.
Włącz komputer z programem Memtest i skanuj pamięć z 3-4h, po skończeniu zrób zdjęcie i wyłącz program
Odłącz od zasilania komputer, odkręć boczną ściankę obudowy,, dotknij grzejnika i wyjmij testowaną pamięć, włóż drugą, która leżała na biurku.
Włącz komputer z programem Memtest i skanuj pamięć z 3-4h, po skończeniu zrób zdjęcie. itp...
Można też sprawdzić kartę na innym komputerze.
#11
Napisano 11 grudzień 2013 - 20:42
#12
Napisano 11 grudzień 2013 - 23:18
#13
Napisano 20 grudzień 2013 - 12:24
Załączone pliki
#14
Napisano 20 grudzień 2013 - 20:15
dxgkrnl.sys - sterownik Microsoftu DirectX
Zobacz też to:
Sterownik do karty szukaj na stronie producenta - Instalator internetowy pakietów DirectXZrób najlepiej reinstalacje sterownika karty, tylko zainstaluj stabilną wersje (nie Beta) oraz później zainstaluj DirectX.
Sprawdź kartę na innym komputerze czy działa i na odwrót.
#15
Napisano 22 grudzień 2013 - 12:21
#16
Napisano 22 grudzień 2013 - 22:19
#17
Napisano 31 grudzień 2013 - 13:30
#18
Napisano 31 grudzień 2013 - 16:37
Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 6
0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych