Skocz do zawartości


Zdjęcie

Informacje na temat zarobków w IT Help Desk


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ciupakabrans

ciupakabrans
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 21 październik 2013 - 17:33

mam takie pytanie, czy orientujecie się jak mniej więcej mogą kształtować się zarobki na tym stanowisku w dosyć dużej Polskiej firmie?
Chodzi o pierwszą linię wsparcia. Z góry dzięki za odp.
  • 0


#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 21 październik 2013 - 20:28

Zależy od samej firmy, zarządu, dyrektora działu i ich po prostu chojności że tak powiem. Twoje kwalifikacje i doświadczenie również mają znaczenie. Nie chcę tutaj rzucać konkretnymi kwotami, ale na początku nie spodziewałbym się zbyt sporo.
  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 ciupakabrans

ciupakabrans
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 22 październik 2013 - 14:37

Piszesz że na początku nie ma się co spodziewać sporo (pojęcie względne) dla tego ile uważasz że można dostać na takim stanowisku? Czy ogólnie można zarobić (po czasie) na takim stanowisku fajne pieniążki?
  • 0

#4 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 22 październik 2013 - 15:43

Wg mnie na tym stanowisku "fajnych" pieniążków nie dostaniesz nigdzie. Pracując jako pierwsza linia helpdesk możesz albo polepszać swoje kwaliikacje i awansować na drugą linię bądź jakiegoś administratora, co wiąże się z podwyżką albo robić na tym stanowisku cały czas za (nie bójmy się użyć tego słowa) marną pensję.
Nie powiem Ci konkretnej kwoty gdyż jak mówię, zależy od czynników wyższych. Niektórzy dyrektorzy cenią sobię takich pracowników a inni uważają ich za osoby łatwe do zastąpienia. Mogę jednak smiało podać dolną granicę zarobków - najniższa krajowa. Bez względu na wielkość czy bogactwo firmy.

Gdybyś zapytam skąd to wszystko wiem - z własnego doświadczenia.

Podsumowując, jeśli masz smykałkę i chęci do rozwoju to popracujesz rok, dwa i pieniądze same przyjdą.
  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#5 ciupakabrans

ciupakabrans
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 22 październik 2013 - 15:57

dzięki za odpowiedź, jutro mam rozmowę to zobaczymy co z tego wyniknie i czy w ogóle jest możliwość rozwoju na tym stanowisku w tej firmie.
  • 0

#6 silent

silent
  • Użytkownicy
  • 771 postów

Napisano 24 październik 2013 - 16:01

jeżeli praca będzie polegała na rozwiązywaniu typowych , skatalogowanych, zalgorytmizowanych problemów - na kokosy nie licz - to prawie(albo dokładnie) call center. jeżeli będzie wymagała znacznej własnej wiedzy, rozwiązywaniu nietypowych problemów - powninno (ale nie musi) być lepiej.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych