Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wysłanie karty graficznej na gwarancje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 reksiox

reksiox
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 08 październik 2013 - 19:44

Witam ostatnio mam pewien problem. Otóż wysłałem moją kartę graficzna na gwarancje (nie wyświetla obrazu) no i na stronie producenta jest taka wzmianka
"Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:
wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu". No i teraz mam takie pytanie bo moja karta zepsuła się po tym jak odłączałem kabel xboxa od monitora i podłączyłem kabel od kompa to ta usterka może być na skutek mojej winy zwarcia instalacji?
Dodam że komputer był włączony i monitor też.
  • 0


#2 H2o

H2o
  • Użytkownicy
  • 6 postów

Napisano 08 październik 2013 - 20:04

a nie usmażyłeś jej przypadkiem? jeżeli tak to masz po gwarancji.
  • 0

#3 jantomx

jantomx

    Jar Jar

  • Redaktorzy
  • 2069 postów

Napisano 08 październik 2013 - 21:02

Raczej Ci uznają gwarancje, trudno powiedzieć co się stało bo podałeś za mało danych ale najwyżej nie przyznawaj się do tego i powiedz, że normalnie któregoś dnia komp przestał działać ;)
  • 0
Zapraszam na bloga - http://jantomx-blog.pl/.

#4 reksiox

reksiox
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 10 październik 2013 - 20:27

Raczej Ci uznają gwarancje, trudno powiedzieć co się stało bo podałeś za mało danych ale najwyżej nie przyznawaj się do tego i powiedz, że normalnie któregoś dnia komp przestał działać ;)

To było tak jest sobie włączony komputer (chodził może powyżej 24 godziny) Nagrywałem fife 14 i gdy się nagrała podłączyłem do monitora xboxa sprawdziłem wszystko cacy więc z powrotem podpiąłem kabel od kompa (nie było żadnych spięć itp) No i patrze lampka monitora mruga tak jak by był wyłączony komputer. Postanowiłem zrestartować kompa ale bez skutku ciągle było to samo.
  • 0

#5 jantomx

jantomx

    Jar Jar

  • Redaktorzy
  • 2069 postów

Napisano 10 październik 2013 - 21:36

Może po prostu z kablem było coś nie tak :D
  • 0
Zapraszam na bloga - http://jantomx-blog.pl/.

#6 reksiox

reksiox
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 11 październik 2013 - 10:43

Może po prostu z kablem było coś nie tak :D

Sprawdzałem z kablem hdmi i tak samo nie działała.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych