Skocz do zawartości

Zdjęcie

Brzęczące kino domowe po 5 minutach grania

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 hanczas

hanczas
  • Użytkownicy
  • 40 postów

Napisano 22 wrzesień 2013 - 14:20

Witam mam taki problem z kinem domowym ma ono 5- 6 lat więc ma prawo coś nie działać, ale do rzeczy. Jest to samsung ht-db120 jest podłączonych 6 głośników na raz. Kino domowe podłączam wejściem chinch do komputera i po około 5 minutach grania z glosników oprócz muzyki wydobywa się nasilający się dźwięk brzęczenia jest on coraz głośniejszy, aż po jakimś czasie nie do wytrzymania przy samym słuchaniu radia bez kompa występuje to samo czy da się coś z tym zrobić help
Chciałbym jeszcze dodać, że jestem w tym zielony i ni potrafię sam stwierdzić przyczyny.
  • 0

#2 silent

silent
  • Użytkownicy
  • 771 postów

Napisano 28 wrzesień 2013 - 12:04

wzbudzenie wzmacniacza/ agonia zasilacza (a dokładniej kondensatorów w zasilaczu)
albo coś innego - objawów ciut mało.
buczenie pojawia się zawsze +- w tym samym momencie, jeżeli gra głośniej/ciszej?
  • 0

#3 hanczas

hanczas
  • Użytkownicy
  • 40 postów

Napisano 28 wrzesień 2013 - 18:53

Buczenie pojawia się zawsze +/- w tym samym czasie głośność gry nie ma znaczenia. Wydaje mi się, że wzmacniacz nie wydaje tego dźwięku.
  • 0

#4 silent

silent
  • Użytkownicy
  • 771 postów

Napisano 30 wrzesień 2013 - 20:14