Szanowni Państwo,
już raz na tym forum otrzymałam pomoc, będę wdzięczna za jeszcze jedną przysługę. Kupiłam modem z kartą Play, aby mieć dostęp do Internetu, zainstalowałam na komputerze oprogramowanie i nie łączy się on z Internetem. Modem działa, karta działa, sprawdzałam na innym komputerze, więc problem pewnie tkwi w laptopie. Mam Samsunga (http://www.samsung.c...ubtype=series-5) z Win8. W salonie Play Pan powiedział, że on podejrzewa antywirusa - mam Norton Internet Security, ale on nie umiał dodać wyjątku. Trochę pogrzebałam i dodałam ten wyjątek (tak mi się wydaje), ale nadal nic. Chciałabym dodać, że jestem totalnym laikiem, nie wiem, co zrobić dalej. Z góry dziękuję za udzielone porady - Justyna
Rozwiązany: Problem z dostępem do Internetu po podłączeniu
Rozpoczęty przez justyna_, 12 wrz 2013 22:14
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 wrzesień 2013 - 22:14
#2
Napisano 12 wrzesień 2013 - 22:29
Nie łączy się, ale dlaczego? Jakiś błąd? Jak tak to napisz. Napisz jaki to modem - model?
Najlepiej wyłącz wszystkie zabezpieczenia i dopiero spróbuj się połączyć. Pewnie masz tego Nortona i zaporę Windows.
Najlepiej wyłącz wszystkie zabezpieczenia i dopiero spróbuj się połączyć. Pewnie masz tego Nortona i zaporę Windows.
#3
Napisano 13 wrzesień 2013 - 07:52
Producent: Huawei
Model: E3131
Oprogramowanie układowe: 21.157.11.00.264
Klasa sieci komórkowej: GSM
Klasa danych: GPRS; EDGE; UMTS; HSDPA; HSUPA; HSPA+
Wyłączyłam zabezpieczenia Nortona, wyłączyłam wifi i nadal nic. Nie wyskakuje żaden błąd - jest informacja, że urządzenie podłączone, ale brak dostępu do Internetu.
Model: E3131
Oprogramowanie układowe: 21.157.11.00.264
Klasa sieci komórkowej: GSM
Klasa danych: GPRS; EDGE; UMTS; HSDPA; HSUPA; HSPA+
Wyłączyłam zabezpieczenia Nortona, wyłączyłam wifi i nadal nic. Nie wyskakuje żaden błąd - jest informacja, że urządzenie podłączone, ale brak dostępu do Internetu.
#4
Napisano 13 wrzesień 2013 - 22:27
Hmm... ten modem powinien połączyć się od razu po podłączeniu, przynajmniej tak znalazłem.
W pamięci tego modemu jest wszystko co potrzebne do połączenia sieci, czyli włączasz modem w gniazdo USB, zainstaluje co potrzebne i powinno się połączyć.
Możesz odinstalować to co zainstalowałaś, czyli sterownik i oprogramowanie, uruchomić komputer, włożyć modem do USB i czekać.
Powinno go wykryć i zainstalować sterownik i oprogramowanie, chyba, że tak właśnie zrobiłaś.
W razie czego zobacz to > KLIK > KLIK
Napisz też czy jak podłączysz ten modem to masz diodę, na jaki kolor się świeci?
A kartę tam masz Aero2, otwórz tą klapkę i zobacz.
EDIT: Nie wiem jakie masz tam oprogramowanie, ale może jest to Mobile Partner, z tego co widzę to przez to oprogramowanie musisz się połączyć.
Tam trzeba utworzyć nowy profil i powinno działać: http://huaweidevice.pl/technical/
W pamięci tego modemu jest wszystko co potrzebne do połączenia sieci, czyli włączasz modem w gniazdo USB, zainstaluje co potrzebne i powinno się połączyć.
Możesz odinstalować to co zainstalowałaś, czyli sterownik i oprogramowanie, uruchomić komputer, włożyć modem do USB i czekać.
Powinno go wykryć i zainstalować sterownik i oprogramowanie, chyba, że tak właśnie zrobiłaś.
W razie czego zobacz to > KLIK > KLIK
Napisz też czy jak podłączysz ten modem to masz diodę, na jaki kolor się świeci?
A kartę tam masz Aero2, otwórz tą klapkę i zobacz.
EDIT: Nie wiem jakie masz tam oprogramowanie, ale może jest to Mobile Partner, z tego co widzę to przez to oprogramowanie musisz się połączyć.
Tam trzeba utworzyć nowy profil i powinno działać: http://huaweidevice.pl/technical/
#5
Napisano 13 wrzesień 2013 - 23:27
Mam kartę z Play, Areo2 zamówiłam wczoraj, więc jeszcze chwilę na nią poczekam. Modem z kartą play podłączyłam do starego komputera, działa bez zarzutu, zainstalowało się oprogramowanie i mogę korzystać z Internetu. Już próbowałam odinstalowania i zainstalowania jeszcze raz - nadal nic. Mój antywirus pewnie jest jakiś inwazyjny, weszłam też w ustawienia i widziałam, że są jakieś zapory Windowsa, coś tam pozmieniałam i nadal nic. Cały czas wydaje mi się, że to wina komputera, skoro na starym zadziałało od razu, ale nie dość, że jestem laikiem, to mam Win8.
#6
Napisano 14 wrzesień 2013 - 02:25
Jeśli się wszystko zainstalowało, może warto wejść w Ustawienia Kart Sieciowych, i połączyć się klikając PPM a potem Połącz?
OS: Windows 7 Ultimate z dodatkiem Service Pack 1 + Windows 8 Tranformation Pack
CPU: AMD Anthlon 64 Processor 3200+, 1x2.03 GHz
RAM: 1x1,0 GB, 1x512 MB - 1,50 GB
GPU: NVIDIA GeForce GT 320, 1024 MB
HDD: SeaGate Barracuda 7200.7, 160 GB
CPU: AMD Anthlon 64 Processor 3200+, 1x2.03 GHz
RAM: 1x1,0 GB, 1x512 MB - 1,50 GB
GPU: NVIDIA GeForce GT 320, 1024 MB
HDD: SeaGate Barracuda 7200.7, 160 GB
#7
Napisano 14 wrzesień 2013 - 10:08
Weszłam w ustawienia połączeń sieciowych, wybrałam połączenie Play i nie widziałam czegoś takiego, o czym napisałaś (ale dla mnie to czarna magia), cały czas mam informację, że połączenie jest ograniczone, z brakiem dostępu do Internetu (czyli taki wykrzyknik w żółtym trójkącie). Poddaje się,będę musiała poszukać informatyka, bo już sama nie wiem, gdzie tego szukać. Niestety, wyjeżdżam na tydzień i między innym dlatego chciałam mieć bezprzewodowy internet, nie zdążę przed poniedziałkiem znaleźć pewnie kogoś sensownego.
Podejrzewam, że to kwestia kilku kliknięć, ale trzeba wiedzieć gdzie
Podejrzewam, że to kwestia kilku kliknięć, ale trzeba wiedzieć gdzie
#8
Napisano 14 wrzesień 2013 - 17:12
No, ale piszesz, że masz jakieś oprogramowanie. Napisz jakie, nazwa itp., możesz zrobić też screen z tego programu.
Poradnik: Wykonywanie screena w systemie Windows
Możesz też spróbować wyłączyć zaporę i odinstalować antywirusa Norton i dopiero próbować się połączyć, ewentualnie przeinstalować wtedy sterowniki i oprogramowanie.
Poradnik: Wykonywanie screena w systemie Windows
Możesz też spróbować wyłączyć zaporę i odinstalować antywirusa Norton i dopiero próbować się połączyć, ewentualnie przeinstalować wtedy sterowniki i oprogramowanie.
#9
Napisano 15 wrzesień 2013 - 22:16
Mam tylko takie oprogramowanie, które się samo instaluje, jak po raz pierwszy włączy się play na kartę.
Niestety, nie miałam dostępu do Internetu na swoim komputerze, a jutro rano wyjeżdżam na tydzień, więc jak nadal nic nie zrobię z Internetem, to po powrocie wrzucę skriny (tak na marginesie, to nie wiedziałam jak się robi prtsc, używałam tylko narzędzia wycinanie )
Niestety, nie miałam dostępu do Internetu na swoim komputerze, a jutro rano wyjeżdżam na tydzień, więc jak nadal nic nie zrobię z Internetem, to po powrocie wrzucę skriny (tak na marginesie, to nie wiedziałam jak się robi prtsc, używałam tylko narzędzia wycinanie )
#10
Napisano 15 wrzesień 2013 - 23:14
No właśnie o to oprogramowanie mi chodzi, powinno być w Start > Wszystkie programy.
A próbowałaś z antywirusem i zaporą co pisałem wyżej? Najpierw polecam to spróbować.
A próbowałaś z antywirusem i zaporą co pisałem wyżej? Najpierw polecam to spróbować.
#11
Napisano 03 październik 2013 - 11:31
Problem został rozwiązany - narzeczony mojej współlokatorki najpierw odinstalował Nortona, potem chyba odinstalował sterowniki i zainstalował jeszcze raz i działa! Dziś przyszła karta Areo2 i też działa, więc pełnia szczęścia osiągnięta :)Dziękuję za pomoc i posyłam serdeczności!
#12
Napisano 03 październik 2013 - 15:09
No to tak jak pisałem chyba wyżej, zainstaluj antywirusa (np. Avast, Avira), żebyś wirusów nie złapała.
W razie jakiś problemów napisz na PW to otworzę temat.
Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
W razie jakiś problemów napisz na PW to otworzę temat.
Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych