Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rozwiązany: Problem z dostępem do Internetu po podłączeniu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 justyna_

justyna_
  • Użytkownicy
  • 16 postów

Napisano 12 wrzesień 2013 - 22:14

Szanowni Państwo,

już raz na tym forum otrzymałam pomoc, będę wdzięczna za jeszcze jedną przysługę. Kupiłam modem z kartą Play, aby mieć dostęp do Internetu, zainstalowałam na komputerze oprogramowanie i nie łączy się on z Internetem. Modem działa, karta działa, sprawdzałam na innym komputerze, więc problem pewnie tkwi w laptopie. Mam Samsunga (http://www.samsung.c...ubtype=series-5) z Win8. W salonie Play Pan powiedział, że on podejrzewa antywirusa - mam Norton Internet Security, ale on nie umiał dodać wyjątku. Trochę pogrzebałam i dodałam ten wyjątek (tak mi się wydaje), ale nadal nic. Chciałabym dodać, że jestem totalnym laikiem, nie wiem, co zrobić dalej. Z góry dziękuję za udzielone porady - Justyna
  • 0


#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 12 wrzesień 2013 - 22:29

Nie łączy się, ale dlaczego? Jakiś błąd? Jak tak to napisz. Napisz jaki to modem - model?
Najlepiej wyłącz wszystkie zabezpieczenia i dopiero spróbuj się połączyć. Pewnie masz tego Nortona i zaporę Windows.
  • 0

#3 justyna_

justyna_
  • Użytkownicy
  • 16 postów

Napisano 13 wrzesień 2013 - 07:52

Producent: Huawei
Model: E3131
Oprogramowanie układowe: 21.157.11.00.264
Klasa sieci komórkowej: GSM
Klasa danych: GPRS; EDGE; UMTS; HSDPA; HSUPA; HSPA+

Wyłączyłam zabezpieczenia Nortona, wyłączyłam wifi i nadal nic. Nie wyskakuje żaden błąd - jest informacja, że urządzenie podłączone, ale brak dostępu do Internetu.
  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 13 wrzesień 2013 - 22:27

Hmm... ten modem powinien połączyć się od razu po podłączeniu, przynajmniej tak znalazłem.
W pamięci tego modemu jest wszystko co potrzebne do połączenia sieci, czyli włączasz modem w gniazdo USB, zainstaluje co potrzebne i powinno się połączyć.
Możesz odinstalować to co zainstalowałaś, czyli sterownik i oprogramowanie, uruchomić komputer, włożyć modem do USB i czekać.
Powinno go wykryć i zainstalować sterownik i oprogramowanie, chyba, że tak właśnie zrobiłaś.

W razie czego zobacz to > KLIK > KLIK

Napisz też czy jak podłączysz ten modem to masz diodę, na jaki kolor się świeci?
A kartę tam masz Aero2, otwórz tą klapkę i zobacz.

EDIT:
Nie wiem jakie masz tam oprogramowanie, ale może jest to Mobile Partner, z tego co widzę to przez to oprogramowanie musisz się połączyć.
Tam trzeba utworzyć nowy profil i powinno działać: http://huaweidevice.pl/technical/

  • 0

#5 justyna_

justyna_
  • Użytkownicy
  • 16 postów

Napisano 13 wrzesień 2013 - 23:27

Mam kartę z Play, Areo2 zamówiłam wczoraj, więc jeszcze chwilę na nią poczekam. Modem z kartą play podłączyłam do starego komputera, działa bez zarzutu, zainstalowało się oprogramowanie i mogę korzystać z Internetu. Już próbowałam odinstalowania i zainstalowania jeszcze raz - nadal nic. Mój antywirus pewnie jest jakiś inwazyjny, weszłam też w ustawienia i widziałam, że są jakieś zapory Windowsa, coś tam pozmieniałam i nadal nic. Cały czas wydaje mi się, że to wina komputera, skoro na starym zadziałało od razu, ale nie dość, że jestem laikiem, to mam Win8.
  • 0

#6 EpicFace

EpicFace
  • Użytkownicy
  • 18 postów
  • LokalizacjaPalędzie, k. Poznania

Napisano 14 wrzesień 2013 - 02:25

Jeśli się wszystko zainstalowało, może warto wejść w Ustawienia Kart Sieciowych, i połączyć się klikając PPM a potem Połącz?
  • 0
OS: Windows 7 Ultimate z dodatkiem Service Pack 1 + Windows 8 Tranformation Pack
CPU: AMD Anthlon™ 64 Processor 3200+, 1x2.03 GHz
RAM: 1x1,0 GB, 1x512 MB - 1,50 GB
GPU: NVIDIA GeForce GT 320, 1024 MB
HDD: SeaGate Barracuda 7200.7, 160 GB

#7 justyna_

justyna_
  • Użytkownicy
  • 16 postów

Napisano 14 wrzesień 2013 - 10:08

Weszłam w ustawienia połączeń sieciowych, wybrałam połączenie Play i nie widziałam czegoś takiego, o czym napisałaś (ale dla mnie to czarna magia), cały czas mam informację, że połączenie jest ograniczone, z brakiem dostępu do Internetu (czyli taki wykrzyknik w żółtym trójkącie). Poddaje się,będę musiała poszukać informatyka, bo już sama nie wiem, gdzie tego szukać. Niestety, wyjeżdżam na tydzień i między innym dlatego chciałam mieć bezprzewodowy internet, nie zdążę przed poniedziałkiem znaleźć pewnie kogoś sensownego.
Podejrzewam, że to kwestia kilku kliknięć, ale trzeba wiedzieć gdzie :)
  • 0

#8 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 14 wrzesień 2013 - 17:12

No, ale piszesz, że masz jakieś oprogramowanie. Napisz jakie, nazwa itp., możesz zrobić też screen z tego programu.
Poradnik: Wykonywanie screena w systemie Windows

Możesz też spróbować wyłączyć zaporę i odinstalować antywirusa Norton i dopiero próbować się połączyć, ewentualnie przeinstalować wtedy sterowniki i oprogramowanie.
  • 0

#9 justyna_

justyna_
  • Użytkownicy
  • 16 postów

Napisano 15 wrzesień 2013 - 22:16

Mam tylko takie oprogramowanie, które się samo instaluje, jak po raz pierwszy włączy się play na kartę.
Niestety, nie miałam dostępu do Internetu na swoim komputerze, a jutro rano wyjeżdżam na tydzień, więc jak nadal nic nie zrobię z Internetem, to po powrocie wrzucę skriny (tak na marginesie, to nie wiedziałam jak się robi prtsc, używałam tylko narzędzia wycinanie :))
  • 0

#10 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 15 wrzesień 2013 - 23:14

No właśnie o to oprogramowanie mi chodzi, powinno być w Start > Wszystkie programy.
A próbowałaś z antywirusem i zaporą co pisałem wyżej? Najpierw polecam to spróbować.
  • 0

#11 justyna_

justyna_
  • Użytkownicy
  • 16 postów

Napisano 03 październik 2013 - 11:31

Problem został rozwiązany - narzeczony mojej współlokatorki najpierw odinstalował Nortona, potem chyba odinstalował sterowniki i zainstalował jeszcze raz i działa! :) Dziś przyszła karta Areo2 i też działa, więc pełnia szczęścia osiągnięta :)Dziękuję za pomoc i posyłam serdeczności!
  • 0

#12 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 03 październik 2013 - 15:09

No to tak jak pisałem chyba wyżej, zainstaluj antywirusa (np. Avast, Avira), żebyś wirusów nie złapała.
W razie jakiś problemów napisz na PW to otworzę temat.

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych