Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rozwiązany: Problem z dostępem do Internetu po podłączeniu

• Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 justyna_

justyna_
  • Użytkownicy
  • 16 postów

Napisano 12 wrzesień 2013 - 22:14

Szanowni Państwo,

już raz na tym forum otrzymałam pomoc, będę wdzięczna za jeszcze jedną przysługę. Kupiłam modem z kartą Play, aby mieć dostęp do Internetu, zainstalowałam na komputerze oprogramowanie i nie łączy się on z Internetem. Modem działa, karta działa, sprawdzałam na innym komputerze, więc problem pewnie tkwi w laptopie. Mam Samsunga (http://www.samsung.c...ubtype=series-5) z Win8. W salonie Play Pan powiedział, że on podejrzewa antywirusa - mam Norton Internet Security, ale on nie umiał dodać wyjątku. Trochę pogrzebałam i dodałam ten wyjątek (tak mi się wydaje), ale nadal nic. Chciałabym dodać, że jestem totalnym laikiem, nie wiem, co zrobić dalej. Z góry dziękuję za udzielone porady - Justyna
  • 0

#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 12 wrzesień 2013 - 22:29

Nie łączy się, ale dlaczego? Jakiś błąd? Jak tak to napisz. Napisz jaki to modem - model?
Najlepiej wyłącz wszystkie zabezpieczenia i dopiero spróbuj się połączyć. Pewnie masz tego Nortona i zaporę Windows.
  • 0

#3 justyna_

justyna_
  • Użytkownicy
  • 16 postów

Napisano 13 wrzesień 2013 - 07:52

Producent: Huawei
Model: E3131
Oprogramowanie układowe: 21.157.11.00.264
Klasa sieci komórkowej: GSM
Klasa danych: GPRS; EDGE; UMTS; HSDPA; HSUPA; HSPA+

Wyłączyłam zabezpieczenia Nortona, wyłączyłam wifi i nadal nic. Nie wyskakuje żaden błąd - jest informacja, że urządzenie podłączone, ale brak dostępu do Internetu.
  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 13 wrzesień 2013 - 22:27

Hmm... ten modem powinien połączyć się od razu po podłączeniu, przynajmniej tak znalazłem.