Brak możliwości wysłania e-maila do odbiorcy
#1
Napisano 13 sierpień 2013 - 17:57
Od razu mówię, że jestem dość zielona w tematach komputerowo-internetowych.
Nie mogę wysłać maila, nawet nie wpisując go samego, a w trybie odpowiedzi. Przychodz mi mail od mailer deamon:
Wiadomość wygenerowana automatycznie] z moh2-ve3.go2.pl.
Z przykrością informujemy, że Twoja wiadomość nie została
dostarczona do jednego lub wielu odbiorców. Załączamy jej
fragment. Komunikat o błędzie znajduje się poniżej.
Aby uzyskać dalszą pomoc skontaktuj się z działem BOK pod adresem
https://poczta-kontakt.grupao2.pl/ przekazując tą wiadomość.
System Poczty o2
<XXX -adres mailowy>
said:
550-193.17.41.208 blocked using Trend Micro RBL+. Please see 550
http://www.mail-abus...s=193.17.41.208 (in
reply
to RCPT TO command)
Z góry dzięki za pomoc Jedyne czego mogę się domyślać to to, że zostałam zablokowana?
#2
Napisano 13 sierpień 2013 - 21:11
Najlepiej jak skontaktujesz się z pomocą i opiszesz im sytuacje, masz tam link w tym e-mailu to pomocy poczty.
#3
Napisano 14 sierpień 2013 - 07:36
#4
Napisano 12 wrzesień 2013 - 21:46
#5
Napisano 28 wrzesień 2013 - 12:45
#6
Napisano 15 maj 2015 - 19:37
Myślę, że napisanie na mail podany w pomocy rozwiąże sprawę.
Coraz więcej Polaków ma problem z tym, aby dostać normalny kredyt - po prostu prawo bankowe mamy dosyć rygorystyczne w naszym kraju. Na całe szczęście są udzielane niemalże od ręki kredyty Warszawa dobrekredyty.com.pl w bankach.
#7
Napisano 17 maj 2015 - 18:52
He człowieku zablokowałeś wysyłanie sam przecież
#9
Napisano 24 listopad 2015 - 18:46
Powinieneś napisać do obsługi klienta, tam gdzie masz pocztę założoną. Powinni Ci rozwiązać ten problem jakoś. Sam nic nie wskórasz.
Kocham cię. Pamiętaj. Tego nam nie odbiorą.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych