Siema. Słuchajcie mam mega problem, od jakiegoś czasu wszystkie filmy ciągle się buforują. Nie ma znaczenie czy to YouTube, PlayTube czy coś innego, wszystko się zacina rzadko kiedy płynnie się odtwarzają. Sprawdzałem różne przeglądarki, czyściłem cookies i cały laptop CCleaner-em, nic nie pomaga. Wyłączenie przyśpieszenia sprzętu także nie daje rady. Nie wiem co robić...
Konfiguracja:
Laptop Hp Compaq 8510w Windows 7
Internet radiowy Kol-Net 3 MB, Antena podłączona do wzmacniacza (zasilacz) --->switch--->Router WiFi( Tp Link WR-740n)
Dodam, że czas na pingu ze strony wp.pl jest strasznie nie równy.
Rozwiązany: Problem z odtwarzaniem filmów online
Rozpoczęty przez zborek2, 05 sie 2013 21:55
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 sierpień 2013 - 21:55
Pozdrawiam i zapraszam na www.ibizafm.cba.pl
#2
Napisano 05 sierpień 2013 - 22:15
Zaktualizuj przeglądarki i wtyczki Flash, nie zapomnij o systemie.
Napisz jak działa ogólnie system i przeglądarka na innych strona, zawiesza się czy wszystko działa płynnie.
Na Youtube to raczej nie ma co się dziwić, sam mam, że raz się bootuje, a później nagle wszystko znika.
Napisz jak działa ogólnie system i przeglądarka na innych strona, zawiesza się czy wszystko działa płynnie.
Na Youtube to raczej nie ma co się dziwić, sam mam, że raz się bootuje, a później nagle wszystko znika.
#3
Napisano 05 sierpień 2013 - 22:19
Zaktualizowane ogólnie jest wszystko System działa stabilnie nie ma żądnych zacięć, przeglądarka na innych stronach chodzi normalnie.
EDIT: Ciekawa sprawa, po zaktualizowaniu routera filmy ładują się nieco szybciej ale i tak nie do końca
EDIT: Ciekawa sprawa, po zaktualizowaniu routera filmy ładują się nieco szybciej ale i tak nie do końca
Użytkownik zboreczek2 edytował ten post 05 sierpień 2013 - 22:24
Pozdrawiam i zapraszam na www.ibizafm.cba.pl
#4
Napisano 06 sierpień 2013 - 15:01
Jeśli masz Firefox-a to możesz skorzystać z tej strony do aktualizacji wtyczek, szczególnie Flash: https://www.mozilla....pl/plugincheck/
Przyśpieszenie sprzętowe to raczej włącz. I jeszcze jedno pytanie: One ciągle się ładują? Czyli pasek ładowania nie wzrasta nawet o 1%?
Czy jest to tak jak pisałem, czyli, że się ładuje, film leci, nagle wszystko załadowane znika itp?
Wyłącz wszystkie aplikacje korzystające z łącza i wykonaj test łącza, wklej wyniki: http://www.speedtest.pl/
Włącz Youtube i jakiś film, niech się ładuje, zobacz ile masz zajętej pamięci RAM - także wyłącz wszystkie inne aplikacje
W innym przypadku warto skontaktować się z dostawcą. Z tego co patrzyłem na ich stronie to w nocy powinieneś mieć 6MB, chyba, że to 3MB masz w nocy, a w dzień słabszy.
Nie wiem też czy na dobrą stronę wszedłem.
Przyśpieszenie sprzętowe to raczej włącz. I jeszcze jedno pytanie: One ciągle się ładują? Czyli pasek ładowania nie wzrasta nawet o 1%?
Czy jest to tak jak pisałem, czyli, że się ładuje, film leci, nagle wszystko załadowane znika itp?
Wyłącz wszystkie aplikacje korzystające z łącza i wykonaj test łącza, wklej wyniki: http://www.speedtest.pl/
Włącz Youtube i jakiś film, niech się ładuje, zobacz ile masz zajętej pamięci RAM - także wyłącz wszystkie inne aplikacje
W innym przypadku warto skontaktować się z dostawcą. Z tego co patrzyłem na ich stronie to w nocy powinieneś mieć 6MB, chyba, że to 3MB masz w nocy, a w dzień słabszy.
Nie wiem też czy na dobrą stronę wszedłem.
#5
Napisano 07 sierpień 2013 - 11:04
Właśnie kontaktowałem się z nimi i filmy działają jak na razie dobrze, ładują się do końca zero buforowania Wszedłeś na dobrą stronę, jednakże mnie ta taryfa nie obowiązuje ponieważ jestem na starej umowie ( to trochę niesprawiedliwe ) Cały czas mam 3 MB poza tym ten internet to totalne dno.. Jak nie opierdo**** ich raz na miesiąc to net wolno chodzi i tak w kółko, a najgorsze jest to że mógłbym wziąć teraz z inei jednak umowę mam do 06.2014 !
Pozdrawiam i zapraszam na www.ibizafm.cba.pl
#6
Napisano 07 sierpień 2013 - 16:07
Ja ma radiówkę, ale na czas nieokreślony i tylko 1MB Chociaż i tak korzystam z połowy łącza, bo mnie karta sieciowa ogranicza
Rozumiem, że już wszystko działa dobrze po skontaktowaniu się z dostawcą?
Rozumiem, że już wszystko działa dobrze po skontaktowaniu się z dostawcą?
#7
Napisano 16 sierpień 2013 - 11:44
W zasadzie autor nie napisał czy już wszystko jest w porządku,ale skoro wtyczki są aktualne i przeglądarka także,to pozostaje chyba wina po stronie dostawy lącza.
#8
Napisano 16 sierpień 2013 - 20:54
@UP: To przeczytaj jeszcze raz, a dobrze. Zamykam - pierwsze zdanie mnie na to kieruje.
Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych