Witam. Mam problem z wyborem routera. Nie znam się na tym. Mam do wydania około 300zł.
Potrzebuje dobrego routera, który się nie zepsuje w ciągu roku pracy i będzie działał sprawnie.
Router bezwarunkowo musi zawierać QoS. Dual band nie jest mi w ogóle potrzebny.
Router również ma mieć dobry zasięg WiFi oraz mieć małe pingi w różnych grach.
Obecnie posiadam od Neti a dokładniej Netia Spot - niestety router jest tak słaby, że gdy go wyłączę to potrafi się włączać przez 30minut co gorsza zaczyna rwać połączenie wifi - czy to laptop, tablet, komórka to po jakimś czasie rwie. Dlatego poszukuję dobrego routera a nie jakieś dziadostwo z biedronki.
Poszukałem po necie i znalazłem TPLink TD-W8970 -> Co myślicie na temat tego routera.
Pozdrawiam i proszę o pomoc.
Potrzebuje nowy router do 300zł
Rozpoczęty przez ViruS001, 03 sie 2013 15:52
4 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 03 sierpień 2013 - 15:52
Napisano 03 sierpień 2013 - 19:01
Zobacz Netgear DGN2200 lub TP-Link TD-W8970N lub TP-Link TD-W8960N lub TP-Link TL-WR941ND
Sam mam TP-Link TL-WR340G i nie narzekam. Ten Netgear to taki sobie, są dobre i złe opinię.
Oczywiście sprawdź czy wszystkie mają potrzebne funkcje, które chcesz.
Sam mam TP-Link TL-WR340G i nie narzekam. Ten Netgear to taki sobie, są dobre i złe opinię.
Oczywiście sprawdź czy wszystkie mają potrzebne funkcje, które chcesz.
Napisano 04 sierpień 2013 - 07:59
Ten co podałeś TD-W8970 to sam zaproponowałem. Co do W8960 - odpada, ponieważ wole nowszy model ten 70. Trzeci co podałeś TL-WR941ND nie ma QoS.
Co do tego Netgera nie jestem przekonany bo są różne opinie na jego temat.
Może ktoś jeszcze się wypowiedzieć na temat routerów. Będę bardzo wdzięczny.
Co do tego Netgera nie jestem przekonany bo są różne opinie na jego temat.
Może ktoś jeszcze się wypowiedzieć na temat routerów. Będę bardzo wdzięczny.
Napisano 13 październik 2013 - 22:00
Asus RT-N10 jest tez ciekawą konstrukcja
Napisano 16 październik 2013 - 19:35