Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z uruchomieniem programu Cyber Ghost VPN po zainstalowaniu antywirusa Trust Port 2013


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 PAWW

PAWW
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 08 lipiec 2013 - 13:23

Witam serdecznie. Mam pewien problem. Mianowicie od pół roku używałem na komputerze programu Cyber Ghost VPN i nie sprawiał mi on najmniejszych problemów. W zeszłym tygodniu zainstalowałem nowy program antywirusowy Trust Port Internet Security 2013 i pojawił się problem w działaniu Cyber Ghosta. Mianowicie po zalogowaniu się do programu i wybraniu serwera, wyskakuje komunikat: "Nie mozna ustanowić żadnego połączenia". Problem stał się już dla mnie bardzo irytujący, ponieważ potrzebuję programu Cyber Ghost VPN, a mam wrażenie, że antywirus go ogranicza. Nie mam zielonego pojęcia jak mogę naprawić ten problem. Sprawdzałem już zaporę antywirusa i nie znalazłem nic podejrzanego, co mogłoby blokować Cyber Ghost VPN. Bardzo serdecznie prosiłbym o porady i sugestie, bo nie ukrywam, że zależy mi na poprawnym działaniu obu tych programów. Pozdrawiam serdecznie. Paweł
  • 0


#2 maxi7

maxi7
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 30 lipiec 2013 - 18:39

Przeinstaluj Cyber Ghost VPN.
Napisz do pomocy technicznej AV.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych