Ostrzeżenie dotyczące sklepu X-Kom
#1
Napisano 05 lipiec 2013 - 07:32
#2
Napisano 05 lipiec 2013 - 09:39
A kto Ci kazał jechać? Nie znasz żadnego kuriera? Jeśli jechałeś do ich sklepu to na 100% nie wiesz co to jest RMA.Byłem zmuszony ponownie jechać 180 km, aby oddać go do naprawy.
Ponownie kto Ci kazał jechać? Jeśli stwierdziłeś, że sprzęt jest uszkodzony to po jakiego wysyłać go ponownie na gwarancje? Trzeba było złożyć pismo o odstąpienie od umowy!Po bardzo długim oczekiwaniu, otrzymałem go i mimo zapewnień sprzedawcy okazało, że sprzęt wrócił z serwisu uszkodzony(!). Byłem zmuszony ponownie jechać 180 km, aby oddać go do naprawy.
Po wydaniu sprzętu masz na to 10 dni, wysłałeś sprzęt na gwarancje od razu po zakupie, więc jak dotarł do ciebie po tej gwarancji to trzeba było go oddać.
Jak dla mnie sklep nie robił by żadnych problemów, w razie czego do firmy X-KOM można zgłosić niezgodność towaru z umową.
Po raz kolejny. Czego obwiniasz kogoś jak sam się na nie naraziłeś, a jak widać z internetu potrafisz korzystać, więc ze zgłoszenie sprzętu raczej też nie miałbyś problemów.W dodatku zostałem narażony na znaczne koszty w związku z przejazdami.
Ogólnie to nie wiem jak jest w wysyłką w X-KOM, czy płacisz Ty czy firma, po zgłoszeniu RMA pewnie byś się dowiedział, a za kuriera zapłacisz około 20zł.
Na stronie nie piszę w jakim czasie otrzymasz towar z powrotem, ale z tego co można przeczytać to towar na gwarancje jest wysyłany do producenta sprzętu.Po bardzo długim oczekiwaniu, otrzymałem go i mimo zapewnień sprzedawcy okazało, że sprzęt wrócił z serwisu uszkodzony(!).
Musiałem czekać długi okres czasu na jakikolwiek kontakt ze strony tego, tak zwanego, sklepu.
W efekcie końcowym, mimo, że kupiłem sprzęt dwa miesiące temu, miałem go może dwa tygodnie.
Przeważnie czas naprawy to 14 dni roboczych, czyli prawie 3 tygodnie, czyli teraz to sobie przelicz.
Po drugie żadnych zdjęć, filmów, co to za sprzęt itp... Bajki to każdy potrafi pisać.
#3
Napisano 05 lipiec 2013 - 09:49
Twoja nieporadność, to Twoja nieporadność, nie obwiniaj o to sklepu. Warunki są jasne i o wszystkim informują zarówno sprzedawcy jak i bardzo dobrze wyszkolona obsługa telefoniczna (nawet późnym wieczorem).
Sam kupuję tam bardzo często i doskonale wiem jakie prawa mi przysługują. Łącznie z tym, że najlepsze rozwiązanie może podpowiedzieć konsultant telefoniczny (co też zrobił w moim wypadku). Odebrałem osobiście, bo do sklepu mam 10km tramwajem, zamawiając przez internet, żeby mieć 10dni na zwrot i przy okazji nie płacić za kuriera. O wszystkim dowiedziałem się przez telefon.
Poza tym nie masz pojęcia o prawach konsumenta i nie czytałeś regulaminu sklepu, więc sądownie to Ty możesz dowieść swojej głupoty. Ale serio jest Ci do tego potrzebny sąd...?
edit: a i to, że nie działa Ci sprzęt, to nie wina sklepu, tylko serwisu, który NIE jest zależny od sklepu.... <facepalm>
#4
Napisano 05 lipiec 2013 - 11:16
2) Ja miałem przyjemność kupowania w X-KOM kilka razy i NIGDY, powtarzam, NIGDY nie miałem z nimi problemu.
3) Ostatnio kupiłem w X-KOM przez Allegro dysk SSD. Cały czas mailowo byłem informowany o losach mojego zamówienia. Towar otrzymałem SPRAWNY, powtarzam, SPRAWNY na drugi dzień.
4) Jeżeli chcesz już obwiniać, to obwiniaj konkretną filię sklepu a nie całą sieć, bo to podobnie jak z siecią restauracji - w jednej wszystko jest na wysokim poziomie a w innej tak, że szkoda gadać.
5) Uważam, że komentarz ni-ck'a jest bezpodstawny z 2 powodów: brak konkretów oraz wczoraj był 04.07.2013 a dziś jest 05.07.2013 - zapewne powielane mięsko.
Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
Duath
#5
Napisano 05 lipiec 2013 - 21:41
#6
Napisano 19 lipiec 2013 - 15:03
Sprzęt został zakupiony w dniu 2013-04-30. Pierwsze zgłoszenie reklamacyjne dotyczące uszkodzonego napędu optycznego zostało przyjęte w dniu 24 maja 2013. Podczas wizyty w naszym salonie informowaliśmy Państwa o możliwości skorzystania z wygodnej formy gwarancji producenta w systemie door-to-door (po zgłoszeniu usterki zostaje do Państwa wysłany kurier w celu odbioru uszkodzonego towaru z Państwa miejsca zamieszkania oraz odstawienia go po naprawie – w ramach tej gwarancji wszelkie koszty transportu ponosi producent). Niestety nie zdecydowali się Państwo na taką formę realizacji zgłoszenia, także dokonaliśmy takiego zgłoszenia w Państwa imieniu (stąd konieczność Państwa wizyt w naszym salonie, a co za tym idzie ponoszenia dodatkowych kosztów o których Państwo wspominają, których tak na prawdę można było uniknąć). Po naprawie usterki przez autoryzowany serwis producenta sprzęt został przez Państwa odebrany dnia 08.06.13 ( o możliwości odbioru informowaliśmy dnia 05.06.13). Kolejne zgłoszenie nastąpiło dnia 10.06.2013 z tytułu niezgodności towaru z umową – problem z uruchomieniem komputera. W tym miejscu pragniemy poinformować, że nie wykryto żadnej usterki sprzętu. Problemy wynikające z oprogramowania nie podlegają gwarancji, jednak z naszej strony (zgodnie z udzieloną pisemną odpowiedzią) został przywrócony system z partycji recovery, po czym notebook został przetestowany i wszystko działa poprawnie. Przywracanie systemu jest opcją, z której Klient może również skorzystać we własnym zakresie. Chcielibyśmy również nadmienić, iż notebook jest całkowicie sprawny. W związku z Państwa życzeniem podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wymiany towaru na nowy lub zwrotu gotówki, pragniemy poinformować, że niestety nie jesteśmy w stanie przystać na takie rozwiązanie, gdyż sprzęt jest w pełni sprawny oraz cały czas oczekuje na Państwa odbiór (od dnia 17.06.13). Odnosząc się również do treści Państwa opinii: “Kupiłem w tym sklepie sprzęt w dniu 30.04.2013 r., który sprzedano mi zepsuty(!) w dodatku zapewne powystawowy lub używany (sądząc po śladach)” Pragniemy poinformować, że sprzedawany przez nas towar jest nowy i nieużywany. Sprzęt został zakupiony dnia 30.04.2013, a zgłoszenie usterki dnia 24.05.13 (domyślamy się zatem, że usterka powstała podczas użytkowania, a co za tym idzie została usunięta w ramach naprawy gwarancyjnej). Co do powystawowego sprzętu – taki towar zawsze wystawiamy na sprzedaż w niższych cenach, gdzie fakt powystawowej historii jest wyraźnie zaznaczony. Jeszcze raz zaznaczamy, że zakupiony przez Państwa notebook był nowy, o czym świadczą również zapisy na temat stanu urządzenia podczas przyjęć serwisowych: “Brak zarysowań, naklejone folie ochronne”.Pragnę przestrzec...
#7
Napisano 26 lipiec 2013 - 13:50
#8
Napisano 13 grudzień 2013 - 14:58
Ale brawo za profesjonalizm
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych