Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z routerem Pentagram P6363


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 saga

saga
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 10 czerwiec 2013 - 20:39

Cześć!

Moim dostawcą jest dialog.
Moje połączenie wygląda tak: Dialog -> Modem -> Router -> Komputer
Poprzedni router mi się popsuł, a teraz kupiłem nowy pentagramu i mam problem z jego konfiguracją.
Próbowałem klonować adres MAC, próbowałem łączyć się przez PPPOE i przez DHCP, sprawdzałem kable i nic nie daje efektu. Męczę się już nad tym kilka dni.
Komputer łączy się z internetem - w połączeniach sieciowych wszystko wygląda tak jak powinno - po wejściu w stan połączenia lokalnego widać odebrane i wysłane pakiety. Pingowanie też działa, ale po wejściu w jakąkolwiek przeglądarkę i próbie otworzenia jakiejkolwiek strony, za każdym razem włącza się konfiguracja routera. Wszystko wygląda tak jak na załączonych obrazkach. Komunikatory, czy inne programy korzystające z internetu też nie działają.
We właściwościach protokołu TCP/IP wszystko jest ustawione na automatycznie.
Próbowałem wyczyścić pamięć podręczną przez ipconfig /flushdns, ale nic to nie dało.

Dołączam zdjęcia konfiguracji modemu oraz ipconfig /all.


Proszę, pomóżcie...nie wiem już co mam robić :(

Załączone pliki

  • Załączony plik  ipconfig.jpg   77,08 KB   6 Ilość pobrań
  • Załączony plik  1.jpg   43,6 KB   6 Ilość pobrań
  • Załączony plik  2.jpg   58,86 KB   4 Ilość pobrań
  • Załączony plik  3.jpg   25,08 KB   5 Ilość pobrań
  • Załączony plik  4.jpg   67,71 KB   4 Ilość pobrań
  • Załączony plik  5.jpg   14,91 KB   5 Ilość pobrań
  • Załączony plik  6.jpg   17,69 KB   2 Ilość pobrań
  • Załączony plik  7.jpg   14,83 KB   1 Ilość pobrań

  • 0


#2 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 10 czerwiec 2013 - 22:29

Modem resetowałeś ?
  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#3 saga

saga
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 10 czerwiec 2013 - 23:15

Modem resetowałeś ?


Wiele razy i modem i router...nic nie daje :/
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych