Mam internet stacjon. z neostrady. Router tp-link w8901G. Router połączony z komp. stacjonarnym, do laptopa wysyłany sygnał poprzez wifi - w laptopie internet śmiga ok, a w stacjonarnym brak dostępu do internetu i za nic nie można się połączyć. Już nawet facet ze sklepu komp. sprawdzał u niego działa ok u mnie nie. Ale jak laptop podłączę bezpośrednio do routera tak jak stacj. to działa. Szlag mnie już trafia bo męczę się z tym ok pół roku. Prędzej działało ok i ot tak nagle odpał. Połączyć się z ustawieniami routera 192.168.1.1 też nie mogę bo pokazuje się komunikat że potrzebne jest nawiązanie polączenia które nie jest możliwe i koło się zamyka.A zawsze wyskakiwało okienko z loginem itd. Proszę o pomocne informacje co mogę zrobić. Ż gory dziękuję
Nic nie pomaga system mam windows7 proffesional, i nie mogę znaleźć czegoś takiego jak ppm

Brak dostępu do internetu w komputerze stacjonarnym
Rozpoczęty przez edyta82, 01 cze 2013 14:13
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01 czerwiec 2013 - 14:13
#2
Napisano 01 czerwiec 2013 - 15:30
Czy laptop był podłączony tym samym kablem ethernetowym ? jeśli nie, możliwe że jest przerwa.
W stacjonarnym wejdź w panel sterowania => Sieć i internet => połączenie sieciowe => PPM Wyłącz => odczekaj trochę => PPM włącz => sprawdź czy jest połączenie w różnych przeglądarkach.
Ew. PPM => Diagnozuj.
Jeśli to nic nie da, proponuję odinstalować sterownik karty sieciowej, pobrać sterownik ze strony producenta płyty głównej i go zainstalować. Zresetować komputer i sprawdzić połączenie.
W stacjonarnym wejdź w panel sterowania => Sieć i internet => połączenie sieciowe => PPM Wyłącz => odczekaj trochę => PPM włącz => sprawdź czy jest połączenie w różnych przeglądarkach.
Ew. PPM => Diagnozuj.
Jeśli to nic nie da, proponuję odinstalować sterownik karty sieciowej, pobrać sterownik ze strony producenta płyty głównej i go zainstalować. Zresetować komputer i sprawdzić połączenie.
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.
#3
Napisano 01 czerwiec 2013 - 16:00
To był ten sam kabel.Co do resetowania karty boję się że ozbędę się internetu z laptopa
w dodatku nie mam takiej opcji jak połączenie sieciowe => PPM Wyłącz =>itd ja mam takie kategorie w opcjach int: połącz z int, zmień str główną, zarządzaj dodatkami, usuń historię
w dodatku nie mam takiej opcji jak połączenie sieciowe => PPM Wyłącz =>itd ja mam takie kategorie w opcjach int: połącz z int, zmień str główną, zarządzaj dodatkami, usuń historię
#4
Napisano 01 czerwiec 2013 - 19:21
Nie pisz postu pod postem od tego jest opcja edytuj.
Jaki związek ma resetowanie karty sieciowej w stacjonarnym do działania karty sieciowej w laptopie ? ŻADEN.
Masz windows XP ? Panel sterowania => połączenia sieciowe
Jaki związek ma resetowanie karty sieciowej w stacjonarnym do działania karty sieciowej w laptopie ? ŻADEN.
Masz windows XP ? Panel sterowania => połączenia sieciowe
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.
#5
Napisano 12 czerwiec 2013 - 14:58
Dokładnie jak powyżej,sprawdź to w ustawieniach sieciowych i wszystko będzie jasne,tzn odłacz i podłacz tam kabel z powrotem,daj znać czy coś pomogło.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych