Wyskakujący Blue Screen w systemie Vista, kod 0x124
#1
Napisano 04 maj 2013 - 18:41
Nie mam już pomysłów co robić..
Kod błędu:
gametrade.pl/link/59728-pobierz-plik-bss-jpg-najlepszy-darmowy-hosting-zdjec-obrazkow-fotek
sprawdzałem dysk programem HD TUNE, nie wykryło błędów,
-przekładałem kości RAM, sprawdzałem MemTestem przez 2 godziny, również błedu nie wykryło
-defragmentowałem dysk
-sprawdzałem działanie na odłączonych urządzeniach (myszka, klawiatura, stacja dysków, itp.) błąd również wyskoczył
-zmieniałem rozdzielczość na taką jaka powinna być dla mojego monitora
-temperatury wydają się być w porządku
gametrade.pl/link/59842-pobierz-plik-teamp-jpg-najlepszy-darmowy-hosting-zdjec-obrazkow-fotek
-aktualizowałem system
-skanowałem Avastem, błędu nie wykryło
-resetowałem BIOS
Nic z powyższych czynnośći nie dało skutku i BS nadal wyskakuje.
Macie jakieś pomyśly jak to naprawić?
#2
Napisano 04 maj 2013 - 20:11
#4
Napisano 04 maj 2013 - 21:07
Bug Check Code : 0x00000124 Caused By Driver : hal.dll
Podmień plik hal.dll > Klik
Napraw pliki systemowe z płyty z wiersza polecenia wpisując komendę: sfc /scannow
Podaj konfigurację komputera wraz z mocą i marką zasilacza
Podaj SMART dysku: Poradnik: Odczytanie SMART dysku twardego
Wyczyść komputer w środku odkręcając boczną blachę
Podaj temperatury z HWMonitor pod obciążeniem
#5
Napisano 04 maj 2013 - 21:26
http://gametrade.pl/.../59740-pobierz- ... zkow-fotek
Komputer w środku tylko lekko zakurzony.
Jest jakaś inna możliwość podmiany tego pliku, czy tylko w ten sposób: ?
http://pclive.pl/por...szkodzenie.html
#6
Napisano 04 maj 2013 - 22:17
Jeśli jest kurz to go wyczyść.
Spróbuj skopiować go z płytki instalacyjnej używając konsoli odzyskiwania ? kiedy instalator Windowsa zaproponuje jej użycie trzeba nacisnąć R, po ukazaniu się konsoli wpisać numer systemu (konsola wyświetli, zazwyczaj jest to nr 1) i enter, jeszcze raz enter, jeśli nie ma hasła i wpisać polecenia
expand X:\i386\ntoskrnl.ex_ C:\WINDOWS\system32\ntoskrnl.exe
gdzie X ? literka CD-ROMu
3. Wejdź w konsolę odzyskiwania
Wpisz: expand X:\i386\hal.dl_ C:\Windows
gdzie X- napęd z płytą instalacyjną Windowsa.
#7
Napisano 05 maj 2013 - 09:22
Dobra podmieniłem plik ręcznie, to komputer nie chciał się uruchomić. Użyłem opcji napraw komputer i teraz się uruchomił.
#8
Napisano 05 maj 2013 - 13:11
#9
Napisano 06 maj 2013 - 20:52
Pozdrawiam, Kacper.
#10
Napisano 06 maj 2013 - 22:59
A z ciekawości: Masz zainstalowanie SP1 i SP2 dla Visty?
#11
Napisano 07 maj 2013 - 11:07
W właściwościach komputera, pokazuje Windows Vista Home premium.
SS programu i logi:
http://speedy.sh/EH779/Desktop.rarWygląda na to, że nadal problem z hal.dll
Więc proszę o pomoc jak ten plik naprawić, mam orginalną płytkę Visty.
#12
Napisano 07 maj 2013 - 14:21
#13
Napisano 07 maj 2013 - 14:25
Możesz opisać co i jak ?
#14
Napisano 07 maj 2013 - 22:51
Wszystko masz na google.pl, wystarczy poszukać.Podmień plik hal.dll > Klik
Napraw pliki systemowe z płyty z wiersza polecenia wpisując komendę: sfc /scannow
Tego chyba nie trzeba tłumaczyć.Podaj konfigurację komputera wraz z mocą i marką zasilacza
Podaj SMART dysku:Poradnik: Odczytanie SMART dysku twardego
Wyczyść komputer w środku odkręcając boczną blachę
Podaj temperatury z HWMonitor pod obciążeniem
#15
Napisano 09 maj 2013 - 16:37
temperatury (tam też specyfikacja)
http://speedy.sh/dMZZ4/19-59.rar
Tracer 4life/ 400HF AC 230V 4A 50hz
Nadal nie wiem jak podmieć ten plik w tym systemie.. Ale myślę, że to nie jego wina, bo ten błąd może też wskazywać na uszkodzenie płyty/procesora. Jakimi programami mogę sprawdzić procesor i płytę? Temperatura procka pod obciążeniem czasmi wysoka (wg. mnie)
#16
Napisano 09 maj 2013 - 17:29
Po drugie mogę się założyć na 99,9%, że to co napisałem nic nie wykonałeś do tej pory, ale to nie mój problem. I temperatury też nie z tego programu.
Wymień zasilacz lub pożycz i sprawdź czy są nadal Bluescreeny, tylko taki nie z czarnej listy: http://forum.pcfoste...ista-zasilaczy/
Do tego możesz jeszcze wykonać:
- Aktualizacja sterowników
- Aktualizacja BIOS-u
- Jeśli sprzęt jest podkręcony przywrócić domyślne ustawienia
- Skanowanie pamięci RAM - każdą kość osobno po 4h!
- Wymiana pasty termoprzewodzącej
- Sprawdzić napięcie na procesorze
- Format i sprawdzenie czy nadal występuje błąd
Płyty głównej nie sprawdzisz inaczej niż wymiana na inną, możesz jedynie zobaczyć czy kondensatory są w porządku.
#17
Napisano 09 maj 2013 - 19:03
-wszystkie sterowniki w najnowszych wersjach
-Bios również
-sprzęt nie jest podkręcany
-pasta wymieniana miesiąc temu
A plik podmienił bym już dawno, tylko nie wiem jak.. Nie wiem ile razy mam to pisać. Nigdzie żadnej normalnej instrukcji nie ma co do systemu vista.
#18
Napisano 10 maj 2013 - 22:07
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych