Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rozwiązany: Problem z prawidłowym działaniem internetu na kilku komputerach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pacio

Pacio
  • Użytkownicy
  • 28 postów

Napisano 18 kwiecień 2013 - 16:05

Witam kochanych użytkowników!

Piszę na tym forum ponieważ mam bardzo wysokie miewanie o ludziach którzy pomagają tutaj nam - osobom trochę mniej kumatym jeśli chodzi no o takie właśnie rzeczy :)

Przejdźmy do rzeczy.

Jakiś czas temu zerwał mi się kabel od internetu - po 2 tygodniach przyjechał miły pan z multimedii zrobił wszystko fajnie ładnie. Telefon działa - super. Ale no jakże zawsze jakiś problem otóż internet niby nie działa ale działa.. Skądś to piszę. Otóż dostałem taką skrzyneczkę od multimedii (co się kiedyś dostawało) i działa internet fajnie ale na 1 komputerze a musi na 3 :) (skrzyneczka taka że tylko jedno wejście ma pod komputer)

Kabelek pospawany zrobiony czy co tam i ADSL już łączy w pełni. Lecz na starym routerze (który jest podłączony pod dwa komputery + korzysta z niego trzeci wifi) nie działa. Jest ten sam problem.
Windows 7 - przy komputerku jest taki trójkącik (wcześniej jak linia była zerwana też tak było)

Mam nadzieję że znów dostanę tu pomoc :) Pozdrawiam!
  • 0


#2 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 18 kwiecień 2013 - 16:13

Tak powinno wyglądać połączenie:
Multimedia => Modem => Router => Komputery
Jeżeli tak było połączone i nie ma połączenia proponuję zresetować router i poustawiać wszystko od początku.
  • 1
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#3 Pacio

Pacio
  • Użytkownicy
  • 28 postów

Napisano 18 kwiecień 2013 - 16:19

Dzięki za szybką odpowiedź!

Próbowałem już resetować router lecz bez sukcesu... Niby resetuję trzymam powiedzmy do 20 sekund lecz nic się nie zmienia z przed stanu kilku sekund. Żadne hasło nie działa, próbowałem wszystkie jakie były wcześniej i nic. Pan z multimedii również powiedział że on nie może pomóc skonfigurować urządzenia bo to nie od nich

A mógłbym wiedzieć o co chodzi z tym połączeniem gdzie to zobaczyć by było ok? Co mogę napisać w centrum zarządzania sieci mam "krzyżyk" przed internet jak i po powiedzmy "resecie" jak i przed. Tak samo było przed naprawieniem kabla od internetu.
  • 0

#4 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 18 kwiecień 2013 - 16:24

Multimedia => Modem => Router => Komputery

To jest schemat, rozpisując to: wchodzi kabel od multimedii do lokalu, podłączony jest do modemu (lub jak to nazywasz "taką skrzyneczkę od multimedii" ) od modemu kabel idzie do routera a następnie z routera do komputerów.
Tak masz połączone ?

Jaki to router ?
  • 1
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#5 Pacio

Pacio
  • Użytkownicy
  • 28 postów

Napisano 18 kwiecień 2013 - 16:49

Router to Airlive WT-2000ARM

Co do schematu, wcześniej było tak samo podłączone jak i teraz - lecz działało a teraz nie.

Kabelki są bezpośrednio podłączone albo do modemu albo do routera.

@ps. Sorry że tak późno ale coś mi się z internetem popsuło ale już jest ok.

@edit. Może jakieś screeny podać z ustawień starego routera z szczegółów czy przepisać IP z czegoś czy dać jakieś logo podobne rzeczy jak by co to napiszcie to ja to załatwie szybko
  • 0

#6 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 18 kwiecień 2013 - 17:27

No tak, to router ADSL. Czyli podłączony albo modem albo router, a nie oba naraz :D

To może wstaw screeny (bitmapy dużo ważą lepiej JPG albo PNG)
Interface setup => internet i LAN
Advanced Setup => ADSL
  • 1
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#7 Pacio

Pacio
  • Użytkownicy
  • 28 postów

Napisano 18 kwiecień 2013 - 17:49

Tutaj podaję screeny. Screeny są robione z innego routera z powodu iż z tamtego niestety było zmienione hasło i nikt nie pamięta. Ten router też działał a model to; 802.11g Wireless LAN ADSL2+ Router AR-7084GA


http://iv.pl/images/...43694364780.png
http://iv.pl/images/...45937237222.png
http://iv.pl/images/...41527317659.png
  • 0

#8 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 18 kwiecień 2013 - 18:21

Screen 2:
Connection => always ON
Default route => Yes
SAVE

Screen 1:
Spróbowałbym ze zmianą ADSL mode z auto na ADSL2+ albo G.DMT
  • 1
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#9 Pacio

Pacio
  • Użytkownicy
  • 28 postów

Napisano 18 kwiecień 2013 - 18:36

Działa!

Lecz mam tak;

                                        Downstream     Upstream 	 
		SNR Margin 	:	 5.0 	       11.0 	 db
		Line Attenuation:	 39.0 	       22.0 	 db
		Data Rate 	:	 832 	       320 	 kbps

Internet ściąga 0.1-0.5kb/sec a strony ładują się bardzo wolno. Możliwe że jest on popsuty router spalony czy coś bo wczęsniej też działał nie najlepiej ale lepiej jak teraz. Dziękuje za pomoc jak załatwię sobie nowy router lub skombinuję hasło do tamtego to napiszę czy działa. Pozdrawiam i jak pisałem wcześniej znów pomoc na forum została wydana wszystko wyjaśnione jak najlepiej miło i przyjemnie!
  • 0

#10 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 18 kwiecień 2013 - 18:53

Jeżeli pierwszy router airlive WT-2000ARM był resetowany to może Login: admin, hasło: airlive ?

Napisz która zmiana pomogła, na co ?
  • 1
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#11 Pacio

Pacio
  • Użytkownicy
  • 28 postów

Napisano 18 kwiecień 2013 - 19:03

Obydwie zmiany pomogły!

Piszę teraz z routera AirLive. Hasło "airlive" działało. Nie wiem jakim cudem ale no udało nam się, czy Tobie!

Dzięki bardzo pomogłeś pozdrawiam po raz enty :)
  • 0

#12 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 18 kwiecień 2013 - 21:25

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 5

0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych