Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nagrywarka nie widzi nagranych plików na płytę DVD.!

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 mikro94xx

mikro94xx
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 17 czerwiec 2009 - 14:30

Witam :). Choć na forum zarejestrowałam się dziś to już mam pytanie a właściwie problem z nagrywarką. Problemy z nagrywarkami dręczą mnie od bardzo dawna i mam nadzieję, że ktoś mi doradzi ;). Jeszcze tak na wstępie dodam, że jeszcze nie umiem wielu a nawet bardzo wielu rzeczy (jestem zielona xD).! Mój problem: Mianowicie, gdy kupiłam komputer miałam nagrywarkę, ale ona tak jakby sie zepsuła, bo już swoje lata miała. Niedawno dostałam nową - postanowiłam ja zainstalować, podłączyć (nagrywarka: _Nec DVD_RW ND-3540A). Zainstalowałam sterowniki do niej. Ściągam program Ashampoo i chciałam coś nagrać. Płytę CD z plikami muzycznymi nagrało Ok. Potem chciałam nagrać film, ale, że nie miałam pod ręką DVD to nagrałam jeden film na płytę CD - nagrało i odtwarza mi na komputerze. Gdy kupiłam płytę DVD, aby nagrać więcej filmów nagrywarka wczytała płytę (pokazało, że jest pusta więc ok) przez Ashampoo dodałam filmy - pisało, że zakończyło sie powodzeniem (wysunęło tackę!) więc chciałam spróbować czy na pewno dobrze mi nagrało i tu klaps... wczytuje płytę jako pustą a gdy chcę nagrać na nią filmy jeszcze raz to piszę, żeby włożyć czysty dysk. Nie wiem co mam zrobić. Dodam, że płyta na która nagrywałam to nie badziewie jedna z lepszych (DVD+R). Wydaje mi się, że nagrywarka też jest dobra.

Wiem, że sie opisałam, ale chciałam wszystko dokładnie opisać - może tu gdzieś popełniłam błąd.

P.S.: Może dziś pójdę do koleżanki i zobaczę, czy u niej działa ;) i napiszę.

Z góry dziękuje za zainteresowanie i zrozumienie ;).
  • 0

#2 Michal

Michal

Michal

• Guests
  • 1386 postów
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 17 czerwiec 2009 - 14:42

Czy nagrywarka tez jest "+R" ? :)
  • 0
Dołączona grafika
Dołącz do fanów PCFoster.pl na Facebooku. Zapraszamy!