Jump to content

Photo

Dżwięk nie działa w jednym głośniku po wgraniu systemu

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 kat005

kat005
  • Użytkownicy
  • 8 posts

Posted 13 April 2013 - 18:25

Witam, niestety kompletnie nie znam się na komputerach więc proszę o pomoc.
Ostatnio miałam problem z dyskiem (nie tym gdzie jest system), oddałam do serwisu gdzie wgrano mi nowego windowsa (win 7) a problematyczny dysk wyjęto do odzyskania danych. Po włączeniu komputera zauważyłam, że dżwięk działa tylko z lewego głośnika przy dźwięku włączania systemu. Natomiast gdy wchodzę w ustawienia tudzież właściwości głośników (dwa oddzielne głośniki + cyfrowe urządzenie audio S/PDIF) i je testuję to dżwięk działa też i z prawego głośnika. Nie mam też dźwięku w filmach itp. mimo najnowszych kodeków K-Lite i AC3Filter. Poza tym pojawia się też taki problem - dźwięk zacina się albo na pozycji Mute, czyli nie da się go w ogóle odciszyć albo odwrotnie, dżwięk jest cały czas włączony a nie da się go wyłączyć (również przyciskiem ficzycznym do wyciszania).

O co chodzi? Może w serwisie nie zainstalowali wszystkiego? Jak to sprawdzić?
  • 0

#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 posts

Posted 13 April 2013 - 19:01

Daj screen z Menedżera urządzeń. Jest to PC czy laptop? Jak włączysz muzykę w programie to jest dźwięk z obu?
Poradnik: Wykonywanie screena w systemie Windows
  • 0

#3 kat005

kat005
  • Użytkownicy
  • 8 posts

Posted 13 April 2013 - 19:19

Jest to laptop Asus n71, kiedy włączę muzykę np. poprzez windows media player to dźwięk również jest tylko z lewego głośnika.

Oto screen

Attached Files

• 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 posts

Posted 13 April 2013 - 21:02

Tu wygląda na git. W takim razie najlepszym rozwiązaniem będzie sprawdzenie dźwięku na Linux Ubuntu LiveCD.
Pobierasz obraz .ISO i wypalasz na płytę jako obraz, następnie uruchamiasz z tej płyty komputer i uruchamiasz tryb testowy.