Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rozwiązany: Dźwięk z głośników po wpięciu słuchawek do gniazda

• Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 zaoras

zaoras
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 11 kwiecień 2013 - 18:46

Witam, ostatnio miałem formata , więc dzisiaj chcąc się pobawić zainstalowałem grę starcraft II.
Lecz chwilę potem bardzo się zdenerwowałem. Mimo podpiętych słuchawek dźwięk wydobywał się przez głośniki laptopa.
Wyszedłem na pulpit, kliknąłem na ikonę dźwięku obok zegara i zaskoczył mnie pewien widok : http://tinypic.com/v...pic=2duyr6c&s=6
Miałem i głośniki i słuchawki na raz. Co gorsza po wyciszeniu głośników, słuchawki nie działały.
Mam najnowsze sterowniki(pobrane ze strony della- producenta mojego laptopa).
Bardzo proszę o pomoc, nie znam się na komputerach.
Pozdrawiam :)
  • 0

#2 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 11 kwiecień 2013 - 18:53

PPM na tym głośniku koło zegara => urządzenia do odtwarzania => PPM na słuchawki => ustaw jako domyślne (ma być "ptaszek")
  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#3 zaoras

zaoras
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 11 kwiecień 2013 - 18:59

Zrobiłem to co pisałeś. Tylko, że to się nie zmienia :) http://tinypic.com/v...pic=34ihc15&s=6

Dodam jeszcze, że gdy w grze zmienie domyślny sprzęt, wycisze w mikserze głośniki - słyszę grę w słuchawkach ale oczywiście chciałbym słuchać jeszcze muzyki, czego wtedy nei mogę zrobić.
  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 11 kwiecień 2013 - 20:46

Podaj model tego laptopa. Wejdź w Panel karty i zobacz czy tam przypadkiem nie wyskoczy Ci komunikat co ma być ustawione domyślnie.
Panel karty dźwiękowej powinien być w Panel Sterowania. Zobacz też czy nie da odznaczyć się głośników jako urządzenie domyślne.
  • 0

#5 zaoras

zaoras
  • Użytkownicy
  • 10 postów