Zmiana dostawcy internetu.
Posted 02 April 2013 - 19:00
Obecnie posiadam internet 1Mb/s z Dialogu za 60zł miesięcznie.
Mam normalny modem i router, ponieważ z internetu korzystam na
komputerze stacjonarnym, jak i na laptopie.
Chciałbym zmienić dostawcę.
Co polecacie?
Czy za tę samą cenę(60zł)dostanę większy transfer?
Pozdrawiam
Posted 02 April 2013 - 21:56
Posted 04 April 2013 - 22:24
Wszsytko zależy od tego jakich dostawców masz w swojej okolicy / swoim mieście. Na forum niestety nie wiemy gdzie mieszkasz. Mogę Ci jednak z czystym sumieniem odradzić Orange.
Jestem z Zielonej Góry
Posted 05 April 2013 - 07:17
Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
Duath
Posted 05 April 2013 - 10:58
Popieram. Kiedy byli jeszcze zwykłą Telekomunikacją, polecałem ją wszystkim znajomym. Ale odkąd Orange ich przejęło, nie dość że jakość usługi poleciała na łeb (w tym roku miałem monterów dwa razy), to jeszcze infolinia i pomoc techniczna jest bardzo opieszała. Kiedy ostatni raz dzwoniłem, pracownik niemalże robił łaskę umieszczając zgłoszenie. "No dobrze... to ja to zapiszę... no zapiszę, zapiszę".Mogę Ci jednak z czystym sumieniem odradzić Orange.
Co do tematu, najlepiej rozpytaj znajomych, czy nie ma w okolicy jakichś światłowodów czy czegoś i zbierz "wywiad". Tylko od kogoś, kto z Internetu korzysta trochę więcej, niż do przeglądnięcia Onetu raz dziennie Jeżeli mieszkasz w bloku, na pewno coś takiego jest.
Posted 05 April 2013 - 14:17
pożądany transfer (prędkość do i od ciebie)
szacowaną objętość (ile danych na miesiąc)
>1M do ciebie uzyskasz z byle umts.
Posted 06 April 2013 - 18:04
silent, wybacz ale naprawdę bardzo słabo znam się na komputerach.
Transfer jak największy w granicy 60zł
Z pojęciem objętości (ile danych na miesiąc) spotykam się pierwszy raz
Posted 07 April 2013 - 22:24