Skocz do zawartości

Zdjęcie

Błąd systemu

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rikone

Rikone
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 08 czerwiec 2009 - 22:05

Witam wszystkich serdecznie.

Jestem tu nowy i mam nadzieje że mogę liczyć na waszą pomoc. Mam pewien problem, będe pisac prosto z mostu aby nie było niejasności podczas gdy uruchamiam komputer najpierw rząda dyskietki rajd a następnie pojawia się błąd że brakuje pliku lub jest uszkodzony w lokalizacji system32\DRIVERS\nvatabus.sys i na tym kończy się rola uruchamiania systemu... informuje jeszcze aby spróbować naprawić bład przez naprawę systemu jednak gdy ustwię aby startowal z płyty to niestety nic z tego dalej toczy się swoim torem.... nie wiem co zrobić bo nie jestem informatykiem i aż tak dobrze na komputerach się nie znam dlatego proszę was o pomoc. Dodam jeszcze że komputer nie uruchamia się w trybie awaryjnym.

Pozdrawiam Rikone
  • 0

#2 Michal

Michal

Michal

• Guests
  • 1386 postów
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 09 czerwiec 2009 - 19:00

Jaki system operacyjny posiadasz ??. Napisz pełną konfigurację sprzętową.
  • 0
Dołączona grafika
Dołącz do fanów PCFoster.pl na Facebooku. Zapraszamy!

#3 Rikone

Rikone
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 09 czerwiec 2009 - 21:04

hmmm jest to komputer wuja postanowiłem mu pomóc i dlatego zwróciłem się do was ponieważ sam nie posiadam takiej wiedzy... z tego co wiem to system XP a pełnych parametrów sprzetowych nie znam...
  • 0

#4 mivosh

mivosh

Tak właśnie wyglądam ;D

• Użytkownicy
  • 1231 postów
  • LokalizacjaKoszalin

Napisano 10 czerwiec 2009 - 09:00

A może wystarczy skopiować ten plik z oryginalnej płyty Windows XP na dyskietkę startową. Następnie podmienić ten plik z obecnym.
  • 0

#5 Rikone

Rikone
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 10 czerwiec 2009 - 21:07