Jump to content


Photo

Blackberry 9000 BOLD łączenie sie z siecią wifi


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 stonka123

stonka123
  • Użytkownicy
  • 5 posts

Posted 18 March 2013 - 21:54

Cześc:)
Posiadam smartfonika BB9000 Bold i mam problem z Wifi..
a wiec mam możliwość połączyć sie z siecią wifi w domu ale gdy staram sie z nią połączyć wyskakuje mi że mam wpisać PIN w ruterze (posiadam internet w play) tyle że nie mam pojęcia gdzie mam wpisac ten PIN próbowałam już wszystkich sposobów.
posiadam bold'a od ok 2 tyg i jeszcze nie jestem tak dobrze ogarnięta z tym tel heh ;D
a wiec jak mam połączyć sie z siecią wifi i czy można jakoś usunąć ten kod pin w moim telefonie? (nie mam wykupionej usługi BIS/BES czy jakos tak heh)
  • 0


#2 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 posts
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Posted 18 March 2013 - 22:17

Napisałaś, że masz WiFi w domu, podaj model routera.
  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#3 stonka123

stonka123
  • Użytkownicy
  • 5 posts

Posted 18 March 2013 - 23:16

HUAWEI E5832
  • 0

#4 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 posts
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Posted 18 March 2013 - 23:34

Z tego co wyczytałem w instrukcji obsługi MiFi czyli tego modemo-AP, masz przycisk WPS (Wi-Fi Protected Setup)

Co do BB 9000 kłania się kolejna instrukcja obsługi:

Jeżeli korzystasz z punktu dostępu bezprzewodowego lub routera obsługującego funkcję Wi-Fi Protected Setup™, możesz połączyć się z siecią Wi-Fi® za pomocą metody Push Button Setup.

Na ekranie głównym kliknij ikonę Zarządzanie połączeniami.
Kliknij Konfiguracja sieci Wi-Fi.
Kliknij Push Button Setup.
Kliknij przycisk Dalej.
W punkcie dostępowym lub routerze naciśnij przycisk Wi-Fi Protected Setup albo kliknij opcję Wi-Fi Protected Setup, która pojawi się na stronie internetowej lub ekranie administracyjnym punktu dostępowego.
W urządzeniu BlackBerry® kliknij Gotowe.
Gdy zostanie wyświetlony monit o zapisanie profilu sieci Wi-Fi, kliknij Dalej, aby od następnego razu Twoje urządzenie automatycznie łączyło się z siecią Wi-Fi.
Kliknij przycisk Dalej.
Na ekranie Konfiguracja Wi-Fi została zakończona, wykonaj jedną z następujących czynności:
Aby zmienić kolejność profilów Wi-Fi, kliknij opcję Uszereguj profile Wi-Fi pod względem ważności.
Aby zakończyć konfigurację połączenia Wi-Fi, kliknij polecenie Zakończ.

Aby później zmienić opcje sieci Wi-Fi, na ekranie głównym kliknij ikonę Zarządzanie połączeniami. Kliknij Opcje Wi-Fi.


  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#5 stonka123

stonka123
  • Użytkownicy
  • 5 posts

Posted 19 March 2013 - 00:02

która pojawi się na stronie internetowej lub ekranie administracyjnym punktu dostępowego.



w tym miejscu sie zatrzymuje bo nic mi sie nie pojawia ani na ekranie ani nie włącza mi sie żadna strona internetowa.
  • 0

#6 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 posts
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Posted 19 March 2013 - 00:09

W punkcie dostępowym lub routerze naciśnij przycisk Wi-Fi Protected Setup ALBO kliknij opcję Wi-Fi Protected Setup, która pojawi się na stronie internetowej lub ekranie administracyjnym punktu dostępowego.


  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#7 stonka123

stonka123
  • Użytkownicy
  • 5 posts

Posted 19 March 2013 - 00:14

no tak moje czytanie ze zrozumieniem ... wybacz ;/
no ok naciskam Wi-Fi Protected Setup w ruterze i dalej sie nic nie dzieje w bb pojawia sie napis "wyszukiwanie" i odlicza czas. po czym jest napisane " sesja konfiguracyjna wygasła. Możesz spróbować ponownie."
  • 0

#8 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 posts

Posted 19 March 2013 - 19:29

Może spróbuj według tego: http://instrukcja.pl...lefon_komorkowy
Strona 30, przewijanie 32.

Albo tego: http://docs.blackber...-009-5.0-PL.pdf
Strona: 261, przewijanie 263 - Tutaj piszę coś o łączeniu przez Wi-Fi - PIN
  • 0

#9 stonka123

stonka123
  • Użytkownicy
  • 5 posts

Posted 24 March 2013 - 21:42

dalej nic z tego. pisze mi ze połączenie z siecią nie powiodło sie... kompletnie nie rozumiem dlaczego.
  • 0


2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users