Skocz do zawartości

Zdjęcie

Czyszczenie Laptopa

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 VNC

VNC
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 13 marzec 2013 - 17:41

Witam. Na samym poczatku mowie ze jestem zielony w sprawach "wewnętrznych" komputerów a tym bardziej laptopów.

Laptop : Toshiba Satellite A300

Ostatnio mój laptop zaczął dosyć głośno chodzić (wczesniej w ogóle nie bylo go slychac). I robic strasznie cieply.
No i postanowiłem go wyczyscic, ale nie wiem jak sie do tego zabrać... :( Czy poprostu wpuscic sprezone powietrze tam gdzie wylatuje gorace powietrze a potem tam gdzie wentylator (chlodne)? No i czy to nie wypchnie tego kurzu gdzies dalej? Czy pojsc na calosc, rozkrecic laptopa i DOKLADNIE wyczyscic (czego troche sie boje :P )

Prosze aby wypowiedz byla dokladna :)
  • 0

#2 Chymek

Chymek
  • Użytkownicy
  • 457 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 13 marzec 2013 - 17:47

Wiadomo, że rozkręcenie i dokładnie wyczyszczenie łącznie z wymianą pasty jest najlepszym rozwiązaniem, no ale wiadomo, że coś można po drodze zepsuć jak sie nie wie jak to rozebrać, a z tego co widze, to u Ciebie trzeba rozebrać całego kompa i wyciągnąć całą płytę główną. Jeżeli chodzi o czyszczenie powietrzem to moim zdaniem jest dobre, ale do czasu kiedy nie zrobiły Ci się na radiatorze jak ja to mówię chomiki :) Jeżeli jest tylko kurz to większość wyleci z komputera, a reszta się rozejdzie po kompie i w sumie nic nie powinno się przez to stać ;) ale jeżeli radiator jest zapchany, zrobił się dywanik z kurzu, no to on już Ci z kompa nie wyleci i nawet może zablokować wentylator.
  • 1

Naprawiając komputer, bądź świadom tego, że przyczyną usterki może być element, którego nigdy o to byś nie podejrzewał, a to dlatego, że komputer jest czasami ciężej zrozumieć niż kobietę :) i dlatego też nie dziw się, że ktoś kto się na tym zna, nie jest w stanie na "pstryknięcie palcem" powiedzieć Ci, co się zepsuło :)

Asus H97-plus