Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z routerem/internetem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ytong

Ytong
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 23 luty 2013 - 09:43

Witam, w czwartek zainstalowałem i zkonfugorowałem router zgodnie z istukją obsługi. Poszło mi to wyśmienicie ( poza tym, że jestem w tym zielony) Internet działał idalnie w komputerze stacionarym jak i na laptopach czy telefonie kom. W piątek rano już tego interentu nie było...Router nie był ruszany przez noc, nie był wyłączany. Komputery wszystkie widzą sygnał z routera lecz na jest znaczek zółty wykrzyknik. Gdy podłączylm spowrotem kabel z inertnetem do komputera internet był...tak jak by router blokował połączenie. Z góry dziękuję za pomoc.

Router: TP-Link tl-wr740n
Internet: Multimedia
  • 0


#2 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 23 luty 2013 - 10:09

Zrób reboot albo wyłącz na chwile zasilanie routera, podłącz.
  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#3 Ytong

Ytong
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 23 luty 2013 - 10:15

Wyłączyłem go od zasilania i nadal nic się nie zmieniło. A "reboot" to co to jest i jak się to robi ??
  • 0

#4 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 23 luty 2013 - 10:44

W ustawieniach routera powinna być zakładka System Tools => reboot.
Ew. Network => WAN => Renew.
  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#5 Ytong

Ytong
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 23 luty 2013 - 11:00

W tym Wan mam tak:

Wan Connection Type: static IP
Ip Dress
Subnet Mask
Default Geteway

MTU Size (inbytes) 1500

Primary DNS
Secondary DNS

a tego rebot nie ma

Internet mam w multimedii
  • 0

#6 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 23 luty 2013 - 11:04

Na pewno jest reboot (sprawdzone na symulatorze ustawień Mój odnośnik)


Czyli nie masz wprowadzonego statycznego IP, dlatego nie ma połączenia.
Zmień na Dynamic IP
  • 1
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#7 Ytong

Ytong
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 23 luty 2013 - 11:18

Ok reebot znalazłem i nadal nic.

zrobić to z godnie z tym linkiem ?

http://www.tp-link.c...icle/?faqid=138
  • 0

#8 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 23 luty 2013 - 11:26

Możesz.
  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#9 Ytong

Ytong
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 23 luty 2013 - 11:30

Wiesz co, robię tak jak tam mi karzą, zmieniam na Dynamic IP daję nastepnie Detect i IP Adress, maska i default gateway mają wpisane wszedzie 0

Primary DNS tak samo 0.0.0.0

e: dałem save i działa ! Póki co...mam nadzieję, ze już będzie działac cały czas ! Dziękuję z apomoc Q
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych