Problem z myszką ( portem USB)
#1
Napisano 21 luty 2013 - 16:22
Liczę na szybką pomoc i z góry dziękuję.
#2
Napisano 21 luty 2013 - 17:55
#3
Napisano 21 luty 2013 - 18:15
Odinstalowałem, zrestartowałem, podłączyłem. Instalacja... i nie powodzenie. po czym znowu nie moze "rozpoznać"Odinstaluj huby USB itp, reset i dopiero instalka.
#4
Napisano 21 luty 2013 - 18:20
2. Odinstaluj sterownik od myszki, zainstaluj sterownik od chipsetu płyty głównej ze strony producenta, uruchom komputer i zainstaluj sterownik do myszki
Jeśli nie wiesz, gdzie szukać sterowników podaj producenta i model płyty głównej.
3. Użyj przywracania systemu.
#5
Napisano 21 luty 2013 - 18:48
A propo 2. Hitachi Travelstar 7K750 HTS727575A9E, 750 GB 7200 obr/min1. Może odinstaluj sterowniki od myszki i od Huby USB i dopiero zresetuj kompa.
2. Odinstaluj sterownik od myszki, zainstaluj sterownik od chipsetu płyty głównej ze strony producenta, uruchom komputer i zainstaluj sterownik do myszki
Jeśli nie wiesz, gdzie szukać sterowników podaj producenta i model płyty głównej.
3. Użyj przywracania systemu.
#6
Napisano 21 luty 2013 - 18:55
#7
Napisano 21 luty 2013 - 18:58
Podaj dokładnie co to laptop MSI GE70 czy GE700? Jeśli masz GE70 to nie ma dla niego wsparcia.
Pobierz program MSI Live Update: http://download1.msi.../LiveUpdate.zip
Uruchom go, przejdź do Live Update, zaznacz Manual Scan, zaznacz pierwsze cztery (MB, VGA) i daj screen z tego okna.
Spróbuj na razie zrobić punkt 3.
#8
Napisano 21 luty 2013 - 19:14
Pardon , okey zrobie tak jak napisałeś. Przywrócę system a potem użyję tego programuTo co podałeś to dysk a nie płyta główna.
#9
Napisano 21 luty 2013 - 20:30
Przywrócenie nic nie dało . Ściągnąłem ten program, Wszedłem w Live update zaznaczylem co mówiłeś ale nic się tu nie wyświetlaTo jest dysk twardy, ale za bardzo się rozpędziłem i nie zauważyłem, że to laptop.
Podaj dokładnie co to laptop MSI GE70 czy GE700? Jeśli masz GE70 to nie ma dla niego wsparcia.
Pobierz program MSI Live Update: http://download1.msi.../LiveUpdate.zip
Uruchom go, przejdź do Live Update, zaznacz Manual Scan, zaznacz pierwsze cztery (MB, VGA) i daj screen z tego okna.
Spróbuj na razie zrobić punkt 3.
Edit : A jednak dało
#10
Napisano 21 luty 2013 - 21:24
Najpierw pobierz i zainstaluj Intel INF Update, uruchom komputer
Następnie Intel SAGA Driver, uruchom komputer
Następnie Intel USB 3.0 Driver, sterownik od portu USB 3.0, uruchom komputer
I jak chcesz to na koniec sterownik do dźwięku - Realtek
Później ponownie zainstaluj tą myszkę, pobierz najnowszy sterownik do tej myszki, sprawdź też mysz na innym komputerze czy działa.
I jakbyś mógł to podaj co to dokładnie za mysz, bo MX Laser 20x to chyba jakaś ogólna nazwa.
#11
Napisano 21 luty 2013 - 21:34
#12
Napisano 21 luty 2013 - 21:45
Jak masz klawiaturę do tego to zobacz, która jest twoja i pobierz sterownik, pobierz Full Installer
> diNovo™ Media Desktop® Laser
> Cordless Desktop® MX™ 5000 Laser
Możesz też poszukać sam swojej myszki tutaj > KLIK
#13
Napisano 21 luty 2013 - 22:16
Sam juz to wcześniej próbowałem zrobić ;C niestety to nie pomaga.Zainstalowałem wszystko z tego live update ale że pozwolę sobie to tak ująć - dupa. W dodatku wgrany program S-Bar przestał odpowiadać.Znalazłem, ale tylko w wersji z klawiaturą:
Jak masz klawiaturę do tego to zobacz, która jest twoja i pobierz sterownik, pobierz Full Installer
> diNovo™ Media Desktop® Laser
> Cordless Desktop® MX™ 5000 Laser
Możesz też poszukać sam swojej myszki tutaj > KLIK
#14
Napisano 21 luty 2013 - 22:22
Zobacz czy myszka działa na innym komputerze. Masz płytę ze sterownikami do tej myszki?
Spróbuj jeszcze raz wyszukać sterowników przez Live Update i zobacz czy coś jest.
Podłącz myszkę i pokaż screen z Menedżera urządzeń.
#15
Napisano 22 luty 2013 - 11:41
Podłączałem się wszędzie nie działa, sądzę że to było jakieś spięcieA podłącz coś innego pod port USB (np. pendrive) i zobacz czy działa. Zobacz też czy myszka działa pod innym portem.
Zobacz czy myszka działa na innym komputerze. Masz płytę ze sterownikami do tej myszki?
Spróbuj jeszcze raz wyszukać sterowników przez Live Update i zobacz czy coś jest.
Podłącz myszkę i pokaż screen z Menedżera urządzeń.
#17
Napisano 23 luty 2013 - 06:03
#18
Napisano 23 luty 2013 - 11:28
#19
Napisano 24 luty 2013 - 05:14
Niestety rozwiązać się nie udało . Po prostu kupuję nową myszkę. Było to czyste zwarcie i czytnik USB bluetooth sie rozwalił.Napisz jak rozwiązałeś problem, może komuś się przyda.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych