Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z myszką ( portem USB)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aderal

Aderal
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 21 luty 2013 - 16:22

Witam, dziś wystąpił na moim komputerze następujący problem. Odpaliłem laptop (MSI GE 70) wszystko śmigało wporządku. Nagle laptop przymulił na około 2s po czym myszka przestała działać. Model myszki to MX Laser 20x Logitecha. Odłączyłem myszkę i podłączyłem ją jeszcze raz, nic to nie dało. Restart to samo. Odinstalowałem sterownik, zrestartowałem kompa i podłączyłem urządzenie Bluetooth jeszcze raz. Tym razem wyświetlił się komunikat o nieudanej instalacji oprogramowania. Znowu restart, i od tej pory za każdym razem gdy podłączam TĄ myszkę wyskakuje "Nie rozpoznano urządzenia USB" jest tak samo w każdym porcie USB, inne myszki funkcjonują.

Liczę na szybką pomoc i z góry dziękuję.
  • 0


#2 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 21 luty 2013 - 17:55

Odinstaluj huby USB itp, reset i dopiero instalka.
  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#3 Aderal

Aderal
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 21 luty 2013 - 18:15

Odinstaluj huby USB itp, reset i dopiero instalka.

Odinstalowałem, zrestartowałem, podłączyłem. Instalacja... i nie powodzenie. po czym znowu nie moze "rozpoznać"
  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 21 luty 2013 - 18:20

1. Może odinstaluj sterowniki od myszki i od Huby USB i dopiero zresetuj kompa.
2. Odinstaluj sterownik od myszki, zainstaluj sterownik od chipsetu płyty głównej ze strony producenta, uruchom komputer i zainstaluj sterownik do myszki
Jeśli nie wiesz, gdzie szukać sterowników podaj producenta i model płyty głównej.
3. Użyj przywracania systemu.
  • 1

#5 Aderal

Aderal
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 21 luty 2013 - 18:48

1. Może odinstaluj sterowniki od myszki i od Huby USB i dopiero zresetuj kompa.
2. Odinstaluj sterownik od myszki, zainstaluj sterownik od chipsetu płyty głównej ze strony producenta, uruchom komputer i zainstaluj sterownik do myszki
Jeśli nie wiesz, gdzie szukać sterowników podaj producenta i model płyty głównej.
3. Użyj przywracania systemu.

A propo 2. Hitachi Travelstar 7K750 HTS727575A9E, 750 GB 7200 obr/min
  • 0

#6 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 21 luty 2013 - 18:55

To co podałeś to dysk a nie płyta główna. :D :D :D
  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#7 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 21 luty 2013 - 18:58

To jest dysk twardy, ale za bardzo się rozpędziłem i nie zauważyłem, że to laptop.

Podaj dokładnie co to laptop MSI GE70 czy GE700? Jeśli masz GE70 to nie ma dla niego wsparcia.
Pobierz program MSI Live Update: http://download1.msi.../LiveUpdate.zip
Uruchom go, przejdź do Live Update, zaznacz Manual Scan, zaznacz pierwsze cztery (MB, VGA) i daj screen z tego okna.

Spróbuj na razie zrobić punkt 3.
  • 1

#8 Aderal

Aderal
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 21 luty 2013 - 19:14

To co podałeś to dysk a nie płyta główna. :D :D :D

Pardon :P, okey zrobie tak jak napisałeś. Przywrócę system a potem użyję tego programu
  • 0

#9 Aderal

Aderal
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 21 luty 2013 - 20:30

To jest dysk twardy, ale za bardzo się rozpędziłem i nie zauważyłem, że to laptop.

Podaj dokładnie co to laptop MSI GE70 czy GE700? Jeśli masz GE70 to nie ma dla niego wsparcia.
Pobierz program MSI Live Update: http://download1.msi.../LiveUpdate.zip
Uruchom go, przejdź do Live Update, zaznacz Manual Scan, zaznacz pierwsze cztery (MB, VGA) i daj screen z tego okna.

Spróbuj na razie zrobić punkt 3.

Przywrócenie nic nie dało :/. Ściągnąłem ten program, Wszedłem w Live update zaznaczylem co mówiłeś ale nic się tu nie wyświetla :P

Edit : A jednak dałoDołączona grafika
  • 0

#10 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 21 luty 2013 - 21:24

Odinstaluj wszystko od tej myszki, sterownik, oprogramowanie...

Najpierw pobierz i zainstaluj Intel INF Update, uruchom komputer
Następnie Intel SAGA Driver, uruchom komputer
Następnie Intel USB 3.0 Driver, sterownik od portu USB 3.0, uruchom komputer
I jak chcesz to na koniec sterownik do dźwięku - Realtek

Później ponownie zainstaluj tą myszkę, pobierz najnowszy sterownik do tej myszki, sprawdź też mysz na innym komputerze czy działa.
I jakbyś mógł to podaj co to dokładnie za mysz, bo MX Laser 20x to chyba jakaś ogólna nazwa.
  • 0

#11 Aderal

Aderal
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 21 luty 2013 - 21:34

mx laser 20x m-rba97
  • 0

#12 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 21 luty 2013 - 21:45

Znalazłem, ale tylko w wersji z klawiaturą:
Jak masz klawiaturę do tego to zobacz, która jest twoja i pobierz sterownik, pobierz Full Installer

> diNovo™ Media Desktop® Laser
> Cordless Desktop® MX™ 5000 Laser

Możesz też poszukać sam swojej myszki tutaj > KLIK
  • 0

#13 Aderal

Aderal
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 21 luty 2013 - 22:16

Znalazłem, ale tylko w wersji z klawiaturą:
Jak masz klawiaturę do tego to zobacz, która jest twoja i pobierz sterownik, pobierz Full Installer

> diNovo™ Media Desktop® Laser
> Cordless Desktop® MX™ 5000 Laser

Możesz też poszukać sam swojej myszki tutaj > KLIK

Sam juz to wcześniej próbowałem zrobić ;C niestety to nie pomaga.Zainstalowałem wszystko z tego live update ale że pozwolę sobie to tak ująć - dupa. W dodatku wgrany program S-Bar przestał odpowiadać.
  • 0

#14 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 21 luty 2013 - 22:22

A podłącz coś innego pod port USB (np. pendrive) i zobacz czy działa. Zobacz też czy myszka działa pod innym portem.
Zobacz czy myszka działa na innym komputerze. Masz płytę ze sterownikami do tej myszki?
Spróbuj jeszcze raz wyszukać sterowników przez Live Update i zobacz czy coś jest.

Podłącz myszkę i pokaż screen z Menedżera urządzeń.
  • 0

#15 Aderal

Aderal
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 22 luty 2013 - 11:41

A podłącz coś innego pod port USB (np. pendrive) i zobacz czy działa. Zobacz też czy myszka działa pod innym portem.
Zobacz czy myszka działa na innym komputerze. Masz płytę ze sterownikami do tej myszki?
Spróbuj jeszcze raz wyszukać sterowników przez Live Update i zobacz czy coś jest.

Podłącz myszkę i pokaż screen z Menedżera urządzeń.

Podłączałem się wszędzie nie działa, sądzę że to było jakieś spięcie :P
  • 0

#16 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 22 luty 2013 - 11:58

Pod innym komputerem też nie działa? Jeśli tak to popsułeś... :puppyeyes:
Możesz jeszcze podłączyć myszkę i pokazać screena z Menedżera urządzeń.
  • 0

#17 Aderal

Aderal
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 23 luty 2013 - 06:03

Temat to zamknięcia. Dzięki za wszelką pomoc Kamil :)
  • 0

#18 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 23 luty 2013 - 11:28

Napisz jak rozwiązałeś problem, może komuś się przyda. :)
  • 0

#19 Aderal

Aderal
  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisano 24 luty 2013 - 05:14

Napisz jak rozwiązałeś problem, może komuś się przyda. :)

Niestety rozwiązać się nie udało :P. Po prostu kupuję nową myszkę. Było to czyste zwarcie i czytnik USB bluetooth sie rozwalił.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych