Cześć mam taki problem z laptopem (emachines g640 )po utracie gwarancji tak jakoś 2 tygodnie temu dysk się popsuł była uszkodzona tam partycja s.m.a.r.t bo komunikat mi wychodził dziś postanowiłem wymienić dysk twardy ponieważ kolega mi go przyniósł po wymianie i próbie instalacji win bo tak to można nazwać wybieram botowanie pod f12 wybieram dvd i nie chce botować windowsa sprawdzałem płytę i działa normalnie tzn botuje na innych komputerach jak i na tym laptopie gdy wyciągnę ten dysk twardy to uruchamia się botowanie i to w błyskawicznym tempie tak samo jak podłącze stary dysk twardy to uruchamia mi się botowanie. Dodam że ten nowy dysk normalnie działa podłączałem go do stacjonarnego komputera i normalnie odpala tylko u mnie na laptopie widzi go ale nie chce botować gdy jest on podłączony.Proszę o szybką odpowiedź.
-Jest to dysk 180 gb toshiba nie znam się jaki to model ale dam kod jakiś (mk1646gsx)
-Stary dysk to wd 320 gb (tu nie pamiętam bo to jakieś dziwne naklejki ma )
Dziwna sprawa z laptopem po wymianie dysku twardego
Started by Zielony_Johny, 20 Feb 2013 21:45
5 replies to this topic
Posted 20 February 2013 - 21:45
Posted 20 February 2013 - 22:12
Nie ma czegoś takiego jak partycja S.M.A.R.T.była uszkodzona tam partycja s.m.a.r.t
Wrzuć screeny z programu MHDD albo Victoria (uruchamianego z bootowalnego nośnika)
W MHDD wpisujesz SMART ATT, obu dysków.
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.
Posted 20 February 2013 - 22:53
Sprawdź też czy BIOS wykrywa dysk.
Posted 21 February 2013 - 09:31